La noua luni de la debut, cel mai fierbinte show al noptii a reusit sa stranga in fata micilor ecrane 17.147.000 de romani.
Altfel spus, aproximativ 90% din populatia Romaniei a privit cel putin o data dezvaluirile incendiare facute de invitatii emisiunii "WOWBiz".
Show-ul a debutat in luna octombrie 2012 si in cele 151 de editii de pana acum a reusit performanta de a fi lider de audienta de 60 de ori.
Ceea ce inseamna ca liderii de audienta si-au impartit suprematia pe piata, in intervalul octombrie 2012- iulie 2013, astfel: Kanal D- 40%, PROTV- 43% si Antena 1- 17%, conform datelor Kantar Media, target: National, Interval orar: 22.30-24.30, de luni pana joi.
/www/cdn.knd.ro/kanald/stiri/altele/wowbiz-fe286401180a66afd74238bbd8f5b94b.jpg
Interval: 22:30-24:30
Citește și: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12
Data:
"WOWBiz a fost, cu siguranta, cea mai mare surpriza TV in ultimul an. Am intrat intr-o competitie extrem de dura si am reusit in mai putin de un an sa devenim lideri de audienta. Am reusit sa ne pastram o decenta, sa nu cadem in mizerie, am reusit sa mergem pe o linie foarte clara, sa fim inventivi, si cu toata modestia, de cele mai multe ori, sa fim fascinanti. Am fost mereu prezenti, am venit cu subiecte noi, am fost o continua sursa de inspiratie pentru concurenta. Am reusit intr-un timp foarte scurt sa fim un reper si sunt absolut convins ca si in sezonul viitor va fi la fel", a spus Madalin Ionescu.
"A fost un an plin de surprize mondene si de subiecte interesante. Ne-am bucurat de aprecierea telespectatorilor si vrem ca acum, la final de sezon, sa-i asiguram ca in toamna vom reveni cu forte proaspete si cu o multime de exclusivitati", ne-a declarat Andreea Mantea.
"WOWBiz", cel mai fierbinte show al noptii revine in toamna cu o sumedenie de surprize pentru telespectatorii Kanal D.