Recunosc, a fost dragoste la prima vedere când mi-am cumpărat primul MacBook. iPhone-ul meu a fost cel care m-a determinat să renunț la anii de eficiență ai PC-ului și să mă arunc cu capul înainte în învățarea unui nou sistem de operare, dar familiaritatea m-a făcut să mă complac prea mult timp. Totuși, îmi amintesc entuziasmul de a-mi despacheta noul laptop. Atunci mi-am dat seama că Apple mă cunoștea mai bine decât mă cunoșteam eu însumi.
1. Stil centrat pe client
Apple a fost întotdeauna centrată pe client. De aceea, refuză să îi lase pe tehnicienii săi să conducă inovația produselor și, în schimb, își îndrumă designerii să creeze ceva ce ei înșiși ar dori să folosească. Aceasta înseamnă că designul este centrat pe client- răspunzând în primul rând nevoilor clienților. Nu este de mirare că Apple este cunoscută pentru ușurința de utilizare a produselor sale. Compania știe că ultimul lucru pe care și-l doresc utilizatorii atunci când vine vorba de dispozitivul lor este ceva prea dificil de gestionat.
2. Ambasadorii mărcii
Apple înțelege valoarea transformării clienților în ambasadori ai mărcii. În loc să achiziționeze sponsorizări de la celebrități sau de la influenceri bine cunoscuți (ceea ce ar fi fost o ofertă ușoară pentru Apple), compania și-a dat seama că ar putea la fel de ușor să își transforme clienții în fani înfocați care abia așteaptă să le spună fraților, surorilor, verișorilor, vecinilor, poștașului- ei bine, ați prins ideea- cât de mult iubesc produsele Apple. Și exact asta au făcut. Capacitatea Apple de a face clienții fericiți îi asigură că aceștia vor rămâne loiali și vor continua să cumpere de la companie pe termen lung, aducând în același timp noi clienți în acest proces. Acest lucru nu a fost niciodată pierdut pentru Apple. Spre deosebire de alte mărci, Apple nu este tranzacțională. Nu încearcă să convingă clienții să cumpere o singură dată și apoi să își încrucișeze degetele pentru ca aceștia să cumpere din nou. Mereu în prima linie a conducerii gândirii, Apple știe că atunci când clienții mănâncă, dorm și trăiesc marca, aceasta devine mult mai influentă și mai puternică.
3. Conexiunea cu lumea reală
Când a fost ultima dată când ați aruncat o privire la feed-ul Instagram al Apple? Dacă a trecut ceva timp, luați o ceașcă de cafea și aruncați o privire. Biografia de pe pagină spune simplu: "toată lumea are o poveste de spus", iar dacă ne uităm prin feed se poate vedea meritul acestei afirmații. Pagina este o mare de imagini și videoclipuri captivante generate de utilizatori. Nu este vorba doar de prezentarea caracteristicilor iPhone prin intermediul campaniei #shotoniphone generată de utilizatori, ci și de crearea de conexiuni cu publicul companiei. Deși este clar că multe dintre imagini provin de la fotografi profesioniști cu un număr mare de urmăritori, există, de asemenea, un amestec sănătos de fotografi amatori și entuziaști, ceea ce creează un potpourri de imagini unice și interesante. Oameni reali care împărtășesc imagini și clipuri video captivante și personale de pe iPhone-urile lor se detașează de limbajul de marcă și impresionează publicul. Curatoriatul ingenios pune accentul pe utilizator, prezentând în același timp imaginile uluitoare care pot fi obținute prin fotografierea cu un iPhone. Dincolo de beneficiul promoțional evident, subliniază faptul că știm că fotografiile sunt personale. Ele sunt intime. Ele sunt o reflectare a ceea ce suntem, iar noi prețuim acest lucru.
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii
Citește și: Top 3 Ceasuri Smart 2022! Afla cele mai bune optiuni moderne!
Citește și: Top 3 Laptop care le poti cumpara in 2022! Vezi ce poti alege!
Citește și: Iphone 14 pe scurt. De ce sa il alegi