Un show in care elementul catalizator este cunoasterea.
Inregistrand audiente uriase in cele trei sezoane ale emisiunii concurs difuzate la Kanal D, “Vrei sa fii milionar?” aduce in atentia telespectatorilor un plus de energie, umor si buna dispozitie, Teo Trandafir punandu-si amprenta inconfundabila asupra emisiunii si invitatilor. 
 
Emotii uriase pentru concurentii intrati in cursa pentru milion, dar si pentru Teo Trandafir, care ii va chestiona pe acestia si va fi alaturi de ei pe toata perioada concursului. 
 
 
Concurentii vor avea parte de o experienta cu totul speciala, plina de tensiune, de surprize, iar telespectatorii, la randul vor, isi vor putea testa cunostintele, odata cu cei aflati in platoul „Vrei sa fii milionar?”.  Concurentii vor avea de raspuns la 15 intrebari, de dificultate diferita, avand la dispozitie patru variante ajutatoare. De la intrebarea nr. 1 si pana la intrebarea nr. 10, inclusiv, concurentul are la dispozitie trei variante ajutatoare: „50-50”, „Suna un prieten” si „Intreaba publicul”. Dupa cel de-al doilea prag (de la intrebarea numarul 11 pana la nuamrul 15), suplimentar fata de variantele ajutatoare de mai sus, concurentul va mai beneficia de o varianta ajutatoare – „Schimba intrebarea”.
 
In 2011, Kanal D incepea in forta difuzarea ”Vrei sa fii milionar?”, au urmat trei sezoane in care show-ul a inregistrat audiente remarcabile. Castigurile concurentilor de la „Vrei sa fii milionar?” au insumat o cifra uriasa, de aproximativ 2 milioane lei (RON).
 
 
Anul acesta se implinesc 20 de ani de la aparitia formatului original „Vrei sa fii milionar?”
 
„ Vrei sa fii milioanar?” („Who Wants To Be A Millionaire?”) este cel mai cunoscut format quiz din lume. A fost produs pentru prima data in Marea Britanie, pe reteaua ITV, in septembrie 1998. Anul acesta se implinesc doua decenii de cand „Vrei sa fii milionar?” intra in din casele telespectatorilor intreaga lume. Show-ul a devenit la scurt timp de la lansare un fenomen din punct de vedere al ratingului, cu o audienta medie de 19 milioane de telespectatori.  De atunci formatul a fost prezent in peste 120 de tari.
 
Impactul pe care l-a avut „Vrei sa fii milionar?” la nivel social e unul considerabil, pornind de la apartitia unei game complexe de produse interactive, aplicatii educationale care au la baza jocul si pana la  filmul de succes „Slumdog Millionaire”, castigator al premiului Oscar, ce are in centrul povestii chiar celebrul concurs. 
 
Formatul „Vrei sa fii milionar?” a castigat zeci de premii la nivel mondial, inclusiv un premiu BAFTA, o distinctie Emmy, sapte premii nationale de televiziune in Marea Britanie. In Romania, emisiunea „Vrei sa fii milionar?”, difuzata la Kanal D, a obtinut o serie de distinctii, printre care si Premiul TV Mania pentru Cea mai buna emisiune de divertisment.  
 
Emisiunea concurs iconica „Vrei sa fii milionar?” este un format realizat de Sony Pictures Television (SPT), distribuit international de SPT.