Accesorii şi consumabile hoteliere!

Author: Bogdan Mihai
Actualizat: 10 dec 2018, 13:57

Excelenţa în servicii hoteliere sau de cazare înseamnă pe lângă amenajării de excepţie, personal amabili, calificat, curăţenie impecabilă şi folosirea unor produse de îngrijire şi consumabile de calitate superioară.

Pentru a vă impresiona clienţii care vă trec pragul, micile detalii pot face diferenţa între serviciile dumneavoastră şi cele ale concurenţei. Nu uitaţi că un client mulţumit revine cu drag în hotelul vostru ori de câte ori are ocazia şi poate aduce prin recomandări mult mai mulţi alţi clienţi decât o pot face alte forme de promovare. Un client mulţumit de calitatea serviciilor în totalitate, până în cel mai mic detaliu reprezintă cea mai eficientă carte de vizită şi cel mai bun instrument de marketing. Oferirea de accesorii si consumabile hoteliere de calitate pentru folosinţa pe parcursul cazării poate fi unul dintre detaliile care va face diferenţa între a alege hotel vostru sau altă formă de cazare.

Care sunt acele lucruri ce pot face cu adevărat diferenţa în serviciile hoteliere?

Nu trebuie să pierdeţi niciodată din vedere faptul că activaţi într-un domeniu de servicii extrem de sensibil, în care fiecare detaliu trebuie luat în calcul şi făcut să fie cât mai bun.

Aspectul hotelului, faptul de a fi îngrijit, curat, ordonat, decent amenajat pot cântări mai mult decât numărul de stele afişate în dreptul denumirii.

Personalul amabil şi calificat, ce răspunde drăguţ şi prompt oricăror solicitări venite din partea clienţilor este un alt aspect care nu trebuie uitat niciodată.

Oferirea de informaţii corecte privind gradul de dotare şi facilităţile de cazare cântăresc greu în aducerea şi menţinerea clienţilor. Nu promovaţi aşteptări diferite de realitate. Diferenţa dintre acestea dăunează grav imaginii şi prestanţei unităţii de cazare. 

Camerele trebuie să fie nu doar curate, ci impecabil de curate. Fiecare element de mobilier, obiect de decor, pardoseala, pereţii, sistemul de iluminat trebuie să fie întreţinute cu atenţie şi în condiţii de funcţionare. În ceea ce priveşte lenjeria de pat, nici nu se pune problema să nu fie schimbată după fiecare client, dacă nu zilnic. 

Baia este regina. Felul în care arată şi este întreţinută va influenţa decisiv dorinţa de cazare. Consumabilele hoteliere este obligatoriu să fie de unică folosinţă. Nimeni nu va dori să folosească săpunul sau şamponul rămas de la clientul anterior. Chiar dacă acestea rămân, ele trebuie aruncate, în niciun caz păstrate pentru refolosire. Un şampon, un gel de duş şi un săpun de unică folosinţă sunt consumabile hoteliere ce trebuie incluse în trusa de baie a oricărei camere de cazare. Prosoapele trebuie să fie curate, dezinfectate, în număr suficient pentru utilizările necesare.

Pentru un plus bine venit în serviciile hoteliere este bine să fiţi generoşi şi să  adăugaţi o serie de alte avantaje, pe care imaginaţia şi personalul de la marketing să le folosească în beneficiul surprinderii plăcute a oricărui potenţial client. Servicii non-stop la recepţie, reduceri la mai multe cazări succesive sau pentru recomandări, vauchere de cumpărături sau de reduceri la parteneri şi multe alte extrabenficii pe care să le găsească numai la voi.

Sfatul GrafiNet Cosmetics pentru a avea mereu cei mai mulţumiţi clienţi este să folosiţi întotdeauna consumabile şi accesorii hoteliere de cea mai bună calitate. Dacă stelele, bugetul şi prestanţa vă obligă, folosirea de consumabile şi accesorii de lux este un principu de clasă. Clienţii vor aprecia întotdeauna produsele de îngrijire speciale, tradiţionale, handmade, de lux şi rafinate. Dacă puteţi oferi clienţilor produse personalizate cu brandul vostru, de calitate superioară, vă veţi face o foarte bună reclamă. Produsele de unică folosinţă de calitate, cum ar fi casca dus, papuci de unica folosinta, trusa de cusut, set igiena, kit dentar, burete silicon pentru lustruit pantofi, set barbierit, cutie chibrituri etc., pot aminti şi ele cu drag de o bună primire.

Dacă vreţi să beneficiaţi de excelenţa în servicii alegeţi să lucraţi cu un furnizor de consumabile hoteliere de lux şi accesorii de înaltă clasă, aşa cum sunt şi cei de la GarfiNet Cosmetics. Aceasta este o companie românească, distribuitor oficial al concernului german de prestigiu ADA Internaţional.  Comercializează produse hoteliere de la marci de lux, cum ar fi: Amouage, Annick Goutal, Asprey, Floris, Lalique, Bambini Boutique, Elemis, Lubatti, Neals Yard Remedies, Orla Kiely, Penthalignon's, The White Company etc. Tot aici puteţi achiziţiona şi produse şi consumabile  hoteliere de la branduri, precum Beaufort, Cascade, Eco Boutique, Relax, Refresh, Revive.

Principalele motive pentru care trebuie să alegeţi produsele şi accesoriile hoteliere de la GrafiNet Cosmetics sunt:

Calitatea produselor: aveţi de ales dintr-o gamă variată de produse de marcă, clasice sau standard.

Produse ecologice: toate produsele noastre sunt licenţiate, sunt produse hoteliere ecologice,  respectă toate standardele internaţionale de protecţie a mediului şi nu sunt testate pe animale.

Comandă simplă:  orice client îşi poate face un cont de user, pe care poate alege şi comanda produsele dorite. La fel de uşor este să contacteze agentul de zonă prin telefon sau e-mail.

Toţi clienţii actuali şi potenţiali pot apela la servicii de consultanţă şi suport permanent. Există persoane dedicate în echipa, care soluţionează orice nevoie aţi avea 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.

Dacă sunteţi posesorul sau administratorul unei unităţi de cazare, fie ea pensiune, hotel, hostel sau locuinţă închiriată în regim hotelier apelaţi cu încredere la echipa GrafiNet Cosmetics. Noi vă ajutăm să oferiţi clienţilor voştri produse care fac diferenţa în calitatea serviciilor furnizate.

Cu noi excelenţa în servicii hoteliere nu este o promisiune, este o realitate.

 

Taguri:

Robi pare că își dorește o relație cu Teodora, însă aceasta nu este atât de hotărâtă, iar sfaturile celor apropiați au făcut-o să păstreze distanța față de concurentul de la „Casa iubirii”.