Acest tânăr de 24 de ani este noul numărul unu pe YouTube! Il cunosti?

Autor: Bogdan Frațilă
Actualizat: 19 aug 2023, 00:55

A recreat "Squid Game" și este cunoscut pentru faptul că dă foarte mulți bani: Jimmy Donaldson aka MrBeast este acum YouTuberul cu cei mai mulți abonați din lume!

Sursa: Captură YouTube

A recreat "Squid Game" și este cunoscut pentru faptul că dă foarte mulți bani: Jimmy Donaldson / MrBeast este acum YouTuberul cu cei mai mulți abonați din lume!

A recreat "Squid Game" și este cunoscut pentru faptul că dă foarte mulți bani: Jimmy Donaldson aka MrBeast este acum YouTuberul cu cei mai mulți abonați din lume.

Peste 112 de milioane de urmaritori!

În urmă cu doar trei ani și jumătate, YouTuberul MrBeast a vrut să îl ajute pe YouTuberul PewDiePie, pe atunci mult mai faimos, să își mențină canalul în topul platformei video a Google.

Împreună cu prietenii, MrBeast a făcut reclamă în locuri foarte vizibile în tribunele de la Super Bowl pentru a se abona la canalul suedezului. Interacțiunea dintre ținutele lor a dus la apariția zicalei "Sub 2 PewDiePie". Acum, în noiembrie 2022, MrBeast l-a depășit chiar și pe PewDiePie în clasamentul mult vizionat al abonamentelor YouTube. Pe canalul americanului, al cărui nume real este Jimmy Donaldson, contorul a sărit recent la 112 milioane.
Acest lucru îl face oficial pe tânărul de 24 de ani cel mai mare star YouTube din toate timpurile. Pe platformă mai există încă trei canale cu și mai multe abonamente, inclusiv "T-Series". Cu toate acestea, toate nu se concentrează doar pe o singură stea de rețea și, prin urmare, nu sunt cu adevărat comparabile.

Citește și: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti

Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”

Videoclipuri care costă și fac bani

În ultimii ani, MrBeast și-a făcut un nume în primul rând prin producții foarte elaborate. Printre altele, americanul a făcut ca jocurile din serialul "Squid Game" de pe Netflix să fie recreate și jucate de 456 de concurenți- o ispravă spectaculoasă care a adunat peste 300 de milioane de vizualizări. Ceea ce l-a făcut popular pe YouTuber, însă, este faptul că oferă sume mari de bani în cadrul unor acțiuni bizare, ceea ce, la rândul său, îi aduce videoclipurilor sale o mulțime de atenție.

El își finanțează campaniile cu ajutorul partenerilor publicitari. De asemenea, el câștigă bani din activitatea de publicitate a YouTube, care plasează clipuri plătite în jurul videoclipurilor sale. Și el vinde articole de merchandising și conduce un lanț de hamburgeri. De exemplu, MrBeast a trimis deja 10.000 de dolari unor streameri live de jocuri de noroc ale căror transmisiuni nu interesau pe nimeni. Sau a plătit 500.000 de dolari unui familist după ce acesta a petrecut 100 de zile într-un cerc roșu în numele său, în fața camerelor de luat vederi, bineînțeles.
Acțiunea de 100 de zile a fost ulterior transformată într-un videoclip de 18 minute de către echipa MrBeast, care are acum peste o sută de angajați. Pentru cel mai recent videoclip al său, MrBeast a vrut să vândă oamenilor un presupus avion privat de 2,5 milioane de dolari. Acesta a mers la cel dintre cei unsprezece YouTubers care a atins avionul cel mai mult timp fără întrerupere. Lingourile de aur, Lamborghini și teancurile de bani din videoclipurile sale nu însemnau nimic pentru el, a declarat odată MrBeast, care este cunoscut și pentru acțiunile sale de caritate, pentru revista Rolling Stone.
"Dar este evident că înseamnă foarte mult pentru alții. Ceea ce ne oferă posibilitatea de a genera mai multe clicuri și de a face și mai mulți bani- și apoi de a folosi acești bani pentru a aborda proiecte și mai mari.

Citește și: Musk permite utilizatorilor să voteze revenirea lui Trump pe Twitter?

Citește și: Top 3 Ceasuri Smart 2022! Afla cele mai bune optiuni moderne!

Citește și: Câți bani a investit Selly în noul său film. Suma piperată pe care vloggerul a scos-o din buzunar

 

 

Taguri: