Achizitia de produse hoteliere – o provocare de proportii pentru hotelieri

Author: Silviu Bunea
Actualizat: 23 ian 2018, 15:52

Domeniul hotelier este fara doar si poate unul cu potential urias de dezvoltare. Serviciile sunt deosebit de solicitate in perioadele de varf de peste an, mai ales in locatiile ce constituie si zone de atractie populare. De asemenea, marile orase ale tarii cunosc o amploare deosebita a unitatilor hoteliere, indiferent de numarul stelelor sau alte criterii de clasificare a acestora.

Un aspect dupa care se ghideaza deseori turistii este nivelul de confort, pe langa preturile practicate. Confortul este redat nu numai prin utilizarea unor lenjerii de calitate, ci si prin asigurarea unor produse cosmetice corespunzatoare. La acest capitol, multe hoteluri si pensiuni pica examenul. Doar cei care constientizeaza importanta pe care o au seturile de produse hoteliere fac o investitie corespunzatoare, atragand clientii.

Clinit, un magazin online specializat pe cosmetice hoteliere si diverse produse de curatare si dezinfectare pentru spatiile HoReCa, pune un accent deosebit pe nevoile utilizatorilor. Dovada o reprezinta inalta calitate a tuturor celor furnizate, raportata la un pret corespunzator.

 

Ce denota o unitate de cazare de rang?

Nu orice hotel sau pensiune se ridica la asteptarile turistilor, chiar daca atrag printr-o infatisare maiestuoasa sau prin numarul de stele. Este esential ca serviciile incluse sa atinga anumite cerinte, chiar sa se evidentieze intr-un mod aparte.

Satisfacerea tuturor nevoilor si a exigentelor consumatorilor ar trebui sa reprezinte o prioritate pentru hotelieri. Asadar, in ce masura raspunde fiecare unitate la acestea?

Prea rar sunt suficiente seturile de produse hoteliere neinsemnate alese de administratorii unitatilor, in general atunci cand turistii respectivelor spatii nu ridica astfel de pretentii pentru ca si pretul de cazare este redus.

Cand pretentiile exista insa, deja categoria de spatii vizata este cu totul alta. Turistii urmaresc acele unitati care le pot asigura confortul necesar, alaturi de o curatenie exemplara si dotari pe masura. Asta inseamna din start ca si atentia fata de alegerea produselor trebuie sa creasca vizibil. Hotelierii nu ar trebui sa se axeze pe cumpararea solutiilor celor mai avantajoase economic vorbind. Atunci cand continutul este de o calitate slaba, ar putea sfida asteptarile.

Astfel, daca pana la momentul de fata cei ce conduc un loc popular inca utilizeaza seturi simple compuse din pliculet din plastic pentru sapun si sampon, ar trebui regandita alegerea. Piata este extrem de diversificata din acest punct de vedere. Spre exemplu, pe clinit.ro se gasesc variate seturi de produse hoteliere care se prezinta altfel. Chiar si ambalajul denota interesul acordat de hotelieri acestui detaliu.

Cele alcatuite din sampon, gel de dus si sapun sunt neaparat necesare in camera de hotel, insa optiunile cele mai indicate sunt cele care includ si alte produse dedicate ingrijirii – vor fi neindoielnic apreciate de catre turisti, dorind sa mai revina si cu alte ocazii.

Dintre cele mai apreciate in randul cosmeticelor hoteliere sunt gamele Botanika si Sense, promovate si in cadrul site-ului mentionat, intr-o diversitate de combinatii, reprezentand seturi complexe sau care asigura strictul necesar, dupa bugetul fiecaruia.

O importanta majora in toata aceasta ecuatie o are nu numai diversitatea produselor, dar mai ales continutul acestora. Ca trebuie sa fie de calitate probabil nici nu mai e necesar a se mentiona. Spre exemplu, gamele Botanika si Sense sunt caracterizate de cosmetice cu consistenta cremoasa, blanda cu pielea, imbunatatite de uleiurile esentiale continute. Colectia ce are la baza ceaiul verde este de departe una dintre cele mai apreciate, oferind numeroase beneficii corpului. Mai ales persoanele predispuse alergiilor se orienteaza in alegerea hotelului si dupa acest aspect, deci iata ca este un detaliu ce poate atrage sau nu turistii.

Atunci cand o pensiune sau un hotel doreste deja sa treaca la un cu totul alt nivel si sa gaseasca si justificarea corecta a preturilor, vizeaza asigurarea si altor consumabile in camera unitatii. Spre exemplu, kiturile pentru barbierit ar putea constitui plusul pe care alte hoteluri nu il bifeaza. Nici prezenta unui kit dentar nu este subestimata. Se intampla deseori ca plecarea de acasa sa fie facuta in graba si in acest caz periuta si pasta sa ramana in baia personala.

Sunt numeroase astfel de aspecte pe care o unitate de hotel respectabila ar trebui sa le aiba in vedere si sa gaseasca solutii practice pentru confortul sporit al cazatilor. Ofera mai multa incredere in servicii, asta este sigur. Cei care considera ca aceste informatii sunt cu folos si necesare gasesc pe clinit.ro solutii calitative la preturi accesibile.

 

Taguri:

Ștefan și Catinca și-au luat fanii prin surprindere cu ultimele postări din mediul online. Ce se întâmplă cu relația foștilor concurenți din Casa iubirii?