Adina Buzatu, despre imperfecțiunile cu care se confruntă femeile: „Este o prostie să te pretinzi a fi perfect” De ce nu își dorește stilista să fie considerată un influencer

Autor: Laura Macovei

Într-o nouă ediție a emisiunii „Play IT”, invitata Adina Buzatu vorbește despre insecuritățile de care femeile își doresc să scape și despre motivul pentru care aceasta nu își dorește să fie comparată cu un influencer.

Adina Buzatu, stilista română specializată în vestimentația masculină, este o femeie ce susține frumusețea naturală și imperfecțiunile. Despre acest subiect va vorbi în noua ediție a emisiunii „Play IT”.

Creatoarea de modă încurajează femeile să se admire atunci când se privesc în oglindă și să se accepte așa cum sunt. De asemenea, Adina Buzatu le transmite fanilor ei faptul că nu își dorește să fie considerată nicidecum un influencer.

Citește și: Câți bani a făcut, de fapt, Adina Buzatu din afacerea cu fier vechi. Stilista bărbaților a spus adevărul la ''40 de întrebări cu Denise Rifai''

Adina Buzatu, despre imperfecțiunile femeilor

Deși recunoaște că a suferit anumite intervenții estetice, Adina Buzatu încurajează femeile să își accepte orice imperfecțiune, deoarece este normal să nu fim perfecți. 

„Aveam tendința să-mi iau de pe față un coș sau ceva și mi-am dat seama că nu e normal, că până la urmă avem coșuri, avem pori, avem de toate, avem celulită, fund mare sau burtică.

Nu e nimeni perfect și este o prostie să te pretinzi a fi perfect, mai ales că este nesănătos pentru noi înșine. Mi-am dat seama de o chestie.

Mă uitam în oglindă și mă vedeam diferit, adică nu mai eram fără pori, nu mai eram perfectă și nu mă simțeam bine în pielea mea. Dar eu de fapt mă simțeam bine în pielea mea, frumoasă, și atunci de ce să nu arăt cine sunt?” a spus aceasta. 

De ce nu își dorește Adina Buzatu să fie influencer?

Adina Buzatu a mai vorbit și despre termenul de „influencer”, unul cu care nu își dorește să fie asociată.

Aceasta spune că nu are timp pentru un astfel de job, deoarece este concentrată pe principala ei meserie.

Citește și: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii

Citește și: Veste bună pentru gospodine și pensionare! Statul oferă bani pentru repartitoare. Cine va putea beneficia de un voucher de 750 de lei

De asemenea, stilista e de părere că un produs nu ar trebui promovat doar pentru că primești bani de pe urma lui, ci doar dacă îți place și îl utilizezi.  

„Eu nu sunt considerată influencer și nu vreau să fiu influencer. Muncesc foarte mult în domeniul meu și nu am timpul necesar să îl dedic acestei laturi. Prefer să refuz contracte tocmai din acest motiv. Eu oricum nu al face reclamă decât pentru ceva care îmi place foarte mult. Dacă nu îl folosesc, dacă nu cred în produsul ăla, pot să îmi dea orice pe lumea asta.

Mi s-a întâmplat de foarte multe ori și am refuzat. De ce să vorbesc despre astfel de produse dacă eu nu le cunosc? Fac reclamă doar la ceva ce folosesc 100%.”

„Eu nu am o campanie împotriva brandurilor. Eu am o campanie împotriva logo-urilor expuse. Tu dacă cumperi un produs pentru că-ți place materialul din care e făcut, felicitări, cumpără-ți ce-ți permiți. Dar dacă tu cumperi un produs doar să scrie mare logo-ul, pentru ca celălalt să vadă că tu ai bani și că faci parte dintr-o societate înaltă, atunci este o greșeală,” mai spune Adina Buzatu.

Emisiunea integrală va putea fi urmărită sâmbătă, de la ora 17:15, la Kanal D2 și pe YouTube WOWNews.

Urmăriți fragmente din emisiune în videoclipurile de mai jos: