Cu 153 de pasageri la bord, aeronava a decolat din Otopeni la ora 21:57, însă după doar cinci minute, piloții au detectat o defecțiune tehnică la unul dintre motoare, ceea ce i-a forțat să solicite o aterizare de urgență.
Ce a făcut personalul aeronavei după ce a constatat problema
Deși problema a fost constatată rapid, procedurile de siguranță au impus ca avionul să survoleze în jurul Capitalei timp de o oră și jumătate pentru a consuma combustibilul și a asigura o aterizare cât mai sigură.
Această întârziere a provocat panică printre pasageri, care nu înțelegeau de ce aeronava nu aterizează imediat. În tot acest timp, echipaje de pompieri s-au mobilizat la aeroport pentru a interveni în caz de nevoie.
„A fost haos foarte mare, ne-au speriat, oamenii din avion erau prea panicați pentru ceea ce am pățit/ Ne a dat ocol in jurul Bucureștiului și ne-a gonit acasă/ Din jumătate în jumătate
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii
Citește și: Pensionarele vor primi 375 de lei, pe lângă pensie, în luna decembrie. Cine beneficiază de această sumă?
Ce urmări a avut defecțiunea aeronavei pentru călători
În afara celor 153 de pasageri, la bord se aflau doi piloți și patru însoțitori de zbor, care au încercat să mențină calmul în cabină. Din păcate, incidentul a avut consecințe asupra călătoriilor pasagerilor.
„Fiica mea de la Paris mi-a cumpărat un bilet la 700 de euro, cu primul zbor de dimineață/ N-am pomenit, n-am pomenit așa ceva, să nu te uiți la un pasager”, au declarat alți călători, pentru sursa citată.
Ajunși la punctul de informare din aeroport, pasagerii au descoperit că birourile erau închise, ceea ce a amplificat frustrarea și disconfortul. Deși o parte dintre călători au fost cazați la hoteluri și vor continua astăzi drumul spre Paris cu un alt avion, alții au ales să folosească alte mijloace de transport.
Compania Ryanair nu a oferit încă o declarație oficială privind incidentul. Această tăcere a lăsat pasagerii fără răspunsuri, iar mulți dintre ei au criticat lipsa de comunicare și sprijin din partea companiei aeriene.