Aproape 2 milioane de telespectatori, cu ochii pe serialul „Fiica Ambasadorului” Kanal D, lider de audiență la nivelul întregii țări

Author: Oana Picerea

Serialul „Fiica Ambasadorului” cucerește inimile românilor, episodul difuzat aseară a adunat în fața micilor ecrane aproape două milioane de fani ai producției, poziționând Kanal D, în Prime Time, pe primul loc în topul televiziunilor din România, la nivelul publicului din întreagă țară.

Stația a înregistrat  aseară 9,5% rating și 21,2% cota de piață, pe targetul Național, conform Kantar Media România, minutul de aur, atins la 22:14, adunând  în fața micului ecran, la Kanal D, aproape 2 milioane de telespectatori (1. 928.000).

Episodul de aseară al serialului „ Fiica Ambasadorului” a fost urmărit aseară de o medie de peste 1.6 milioane de români (1.679.000)  din întreaga țară, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Tot în intervalul orar menționat mai sus, Kanal D a înregistrat 7,3% rating și 17,1% cota de piață, pe targetul All Urban, și 3,8% rating și 11,9% cota de piață, pe targetul Comercial, situându-se astfel pe a doua poziție în topul audiențelor.

Citeste si: Când va deveni mamă frumoasă Neslihan Atagül? Iată ce a răspuns celebra actrița

Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii

Citește și: Ce pensie are Monica Tatoiu și pe ce cheltuie banii. “Eu nu le-am cu pusul deoparte. Nu stau la hoteluri de cinci stele. Merg la second-hand.”

Nu pierdeți, în fiecare seară, de la 20:00, de luni până vineri, serialul fenomen „Fiica Ambasadorului”. Distribuție excepțională, intrigă bine articulată, poveștile de viață în care se regăsesc milioane de oameni sunt ingredientele care fac din această producție o experiență cu totul specială. 

 


Robi pare că își dorește o relație cu Teodora, însă aceasta nu este atât de hotărâtă, iar sfaturile celor apropiați au făcut-o să păstreze distanța față de concurentul de la „Casa iubirii”.