Aseara, in Prime Time, peste doua milioane de romani cu ochii pe Kanal D
Duminica, 7 februarie, filmul “Pistruiatul” a pozitionat Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, pe toate segmentele de public. Pe targetul National, productia a inregistrat o medie de 1.700.000 de telespectatori pe minut.
In intervalul 20:00 – 22:00, “Pistruiatul” a inregistrat 9,5% rating si 15,9% cota de piata, pe targetul National, 5,4% rating si 11,6% cota de piata, pe targetul Comercial, si 5,3% rating si 9,3% cota de piata, pe targetul All Urban.
In minutul de aur, atins la 20:35, peste doua milioane (2.218.000) de telespectatori vizionau Kanal D.
Pe targetul National, productia a inregistrat o medie de 1.700.000 de telespectatori pe minut. In intervalul 20:00 – 22:00, “Pistruiatul” a inregistrat 9,5% rating si 15,9% cota de piata, pe targetul National, 5,4% rating si 11,6% cota de piata, pe targetul Comercial, si 5,3% rating si 9,3% cota de piata, pe targetul All Urban.
In minutul de aur, atins la 20:35, peste doua milioane (2.218.000) de telespectatori vizionau Kanal D.
Citește și: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti
Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”