Asociatia Telefonul Copilului si Kanal D lanseaza maratonul TV: “Un apel pierdut, o copilarie pierduta”

Autor: Redactia KANAL D
Actualizat: 24 feb 2017, 09:07

Vedetele Kanal D devin ambasadorii campaniei „Un apel pierdut, o copilarie pierduta”

„Imi place sa ascult povesti pentru ca ele au mereu un final fericit.” „Imi place sa rad, dar nu mai stiu cum este de cand ai mei se cearta in fiecare zi.” „Imi place sa scriu scrisori pentru mama, poate una dintre ele o va aduce inapoi acasa." „Imi place sa visez la o familie, dar nu vine niciodata nimeni sa ma ia de la casa de copii.” "Imi place sa merg cu tata la fotbal.
Atunci uit ca m-a batut cu o seara inainte si-l iubesc din nou".



Acestea sunt numai cateva dintre zecile de mii de mesaje spuse de copii la Telefonul Copilului, 116 111. Nevoia copiilor de a fi ascultati si cererile lor de ajutor inregistrate zilnic la numarul de telefon 116 111 sunt tot mai numeroase, iar conditiile socio-economice actuale din Romania impun cu atat mai mult existenta unui numar cat mai mare de persoane calificate care sa ii asculte si sa ii ajute.


In acest context, Asociatia Telefonul Copilului si Kanal D lanseaza pe 1 noiembrie 2011, maratonul tv „ UN APEL PIERDUT, O COPILARIE PIERDUTA ”, prin care doresc sa atraga atentia publicului asupra problemelor cu care se confrunta tot mai multi copii in Romania si sa lupte impreuna impotriva incalcarii drepturilor copiilor.


Ambasadorii maratonului TV „ UN APEL PIERDUT, O COPILARIE PIERDUTA ” vor fi copii si vedete Kanal D.
Incepand din 1 noiembrie si pana la sfarsitul anului, 11 vedete ale postului de televiziune Kanal D vor fi ambasadorii copiilor care au nevoie de ajutor si vor transmite publicului, prin vocea lor, nevoile celor mici, condusi de mesajul comun „Un apel pierdut, o copilarie pierduta”. Astfel Gabriela Cristea Toader, Simona Patruleasa, Silvia Ionita, Raluca Moianu, Niculina Stoican, Luiza Udrea, Christian Sabbagh, Virgil Iantu, Madalin Ionescu, Gabriel Coveseanu si Eduard Petru vor transmite milioanelor de romani care ii urmaresc si ii indragesc rugamintea de a se alatura demersului lor pentru ca impreuna sa poata sprijini serviciul oferit de Asociatia Telefonul Copilului
si astfel notiunea de „apel pierdut” sa nu ramana valabila si atunci cand vorbim despre telefonul copilului.

Numarul de apeluri primite la Telefonul Copilului in primele noua luni ale acestui an este de patru ori mai mare decat cel din perioada similara a anului 2010. Acesta este un bilant care determina organizatia Telefonul Copilului sa mearga mai departe si sa gaseasca resursele necesare pentru a raspunde tuturor cererilor de ajutor venite din partea copiilor.
Acesta este un motiv in plus pentru televiziunea Kanal D de a se alatura eforturilor Asociatiei Telefonul Copilului pentru ca impreuna sa sprijine copiii care au nevoie de ajutor in Romania.

“Fiecare copil are dreptul la o copilarie fericita. De zece ani existam pentru a oferi fiecarui copil, care apeleaza 116 111, sansa de a fi ascultat. De zece ani facem totul pentru a indeplini dorintele copiilor pe care nu ii asculta nimeni.
Cu ajutorul Kanal D reusim sa aducem dorintele copiilor mai aproape de parinti si, prin intermediul maratonului tv <>
, suntem la numai un pas distanta de acest deziderat”, a declarat Catalina Florea, Director Executiv al Asociatiei Telefonul Copilului.



Obiectivul campaniei demarate de Asociatia Telefonul Copilului si Kanal D este de a strange fondurile necesare atat pentru extinderea programului de lucru al serviciului 116 111, al infrastructurii tehnice, cat si pentru suplimentarea numarului de specialisti care preiau apelurile copiilor.

„Kanal D isi asuma rolul de comunicator al mesajelor copiilor aflati in dificultate. Este responsabilitatea noastra, a tuturor, de a asculta dorintele si nevoile copiilor, de a le asigura o copilarie linistita si fericita. Numarul mare de apeluri inregistrat zilnic la numarul 116 111 este un semnal de alarma ca problemele cu care se confrunta copiii sunt din ce in ce mai multe si mai serioase. In Romania, copiii simt nevoia de a comunica cu parintii lor, sunt tristi si singuri, sunt afectati de neintelegerile dintre parinti si simt povara dificultatilor economice pe care societatea le traverseaza. In Romania inca sunt copii agresati fizic si emotional, exploatati si privati de dreptul la educatie. Sunt prea multi copii in Romania care nu mai au copilarie. Haideti sa facem impreuna o Romanie mai buna pentru copiii nostri. Fiti alaturi de Kanal D intr-o campanie sociala fara precedent ce sustine singura linie de asistenta pentru copii, la nivel national. Fiecare copil are nevoie la un moment dat de ajutor. 116 111 este locul unde il poate gasi“. a declarat Maria Popescu, Communication& PR Manager Kanal D.

Maratonul tv „UN APEL PIERDUT, O COPILARIE PIERDUTA” este singura initiativa de acest gen din Romania prin complexitatea actiunilor si modalitatea de dezvoltare a campaniei. Astfel, incepand cu 1 noiembrie si pana la data de 31 decembrie, Kanal D, prin intermediul vedetelor si emisiunilor sale, va transmite telespectatorilor mesajele de ajutor ale copiilor care apeleaza la Telefonul Copilului si va incerca sa sensibilizeze opinia publica asupra drepturilor copiilor, indiferent de statut social, de varsta sau mediul unde traiesc.

“Va spun cu mana pe inima ca ador zambetul copilului meu. La fel ca si mine, multi dintre voi stiti ce inseamna nevoia de atentie si dragoste a unui copil. Amintiti-va de copiii care pe nedrept au uitat sa zambeasca! Va multumesc ca veti fi alaturi de noi in campania initiata de Asociatia Telefonul Copilului si de Kanal D pentru a reda zambetul a mii de copii“, spune Raluca Moianu, prezentatoarea emisiunii “Gaseste-mi familia”.

“Niciun copil nu cere sa se nasca si fiecare dintre noi avem dreptul la intelegere si toleranta. Haideti sa fim aproape de acei copii neglijati, singuri sau abuzati, care vor sa spuna prin ceea ce trec, dar nu au pe cineva aproape, care sa-i asculte, sa-i inteleaga si sa-i ajute”
, a declarat vedeta Kanal D, Gabriela Cristea Toader cand s-a alaturat campaniei.

Virgil Iantu
, un apropiat al copiilor, se implica, de asemenea, in campanie. “Conform statisticilor exista zeci de mii de copii in Romania care se confrunta cu abuzurile sau care sunt neglijati de cei care ar trebui sa le fie alaturi. se confrunta cu asa ceva… Nu sunt doar cifre, ci realitati dureroase. Trebuie sa fim mai atenti la nevoile copiilor nostri, sa incercam sa evitam, sa prevenim situatiile in care copiii se simt tristi, singuri, agresati, neputinciosi…Alaturati-va campaniei “Un apel pierdut, o copilarie pierduta”, initiata de Asociatia Telefonul Copilului si sustinuta de Kanal D, fiti alaturi de noi pentru o lume mai buna, in care cei mici sa nu se mai simta singuri”, a spus el.

Campania se deruleaza in trei etape, prima fiind de sensibilizare si constientizare a publicului privind problemele copiilor, a doua etapa, in ziua de 30 noiembrie, cand postul de televizuine Kanal D va demara primul maraton TV de strangere de fonduri din istoria sa, iar cea de-a treia etapa constand in evaluarea rezultatelor si atragerea de parteneri atat din partea publicului larg, cat si din partea mediului privat in demersurile de strangere de fonduri si de sprijin al Asociatiei Telefonul Copilului.

Campania sustine singura linie de asistenta pentru copii, la nivel national, din Romania, la care, in perioada 01 ianuarie 2011 – 30 septembrie 2011, au fost inregistrate in total 115.601 apeluri, de patru ori mai multe fata de apelurile inregistrate in aceeasi perioada a anului 2010, respectiv 27.926 apeluri. 68% din numarul total de apeluri preluate de catre consultantii Asociatiei „Telefonul Copilului” in perioada mentionata au fost din partea copiilor.

Contam si in cazul acestei campanii pe sprijinul reprezentantilor mass media si le multumim tuturor pentru asigurarea constanta a vizibilitatii numarului 116 111 in randul copiilor si parintilor, ceea ce a facilitat tratarea cat mai multor cazuri de incalcare a drepturilor copilului.

116 111 este linia europeana de asistenta pentru copii, gestionata in Romania de Asociatia Telefonul Copilului si Romtelecom. Apelul catre 116 111 este oferit gratuit de>, suntem la numai un pas distanta de acest deziderat ”, a declarat Catalina Florea, Director Executiv al Asociatiei Telefonul Copilului.



Obiectivul campaniei demarate de Asociatia Telefonul Copilului si Kanal D este de a strange fondurile necesare atat pentru extinderea programului de lucru al serviciului 116 111, al infrastructurii tehnice, cat si pentru suplimentarea numarului de specialisti care preiau apelurile copiilor.

„Kanal D isi asuma rolul de comunicator al mesajelor copiilor aflati in dificultate. Este responsabilitatea noastra, a tuturor, de a asculta dorintele si nevoile copiilor, de a le asigura o copilarie linistita si fericita. Numarul mare de apeluri inregistrat zilnic la numarul 116 111 este un semnal de alarma ca problemele cu care se confrunta copiii sunt din ce in ce mai multe si mai serioase. In Romania, copiii simt nevoia de a comunica cu parintii lor, sunt tristi si singuri, sunt afectati de neintelegerile dintre parinti si simt povara dificultatilor economice pe care societatea le traverseaza. In Romania inca sunt copii agresati fizic si emotional, exploatati si privati de dreptul la educatie. Sunt prea multi copii in Romania care nu mai au copilarie. Haideti sa facem impreuna o Romanie mai buna pentru copiii nostri. Fiti alaturi de Kanal D intr-o campanie sociala fara precedent ce sustine singura linie de asistenta pentru copii, la nivel national. Fiecare copil are nevoie la un moment dat de ajutor. 116 111 este locul unde il poate gasi“. a declarat Maria Popescu, Communication& PR Manager Kanal D.

Maratonul tv „UN APEL PIERDUT, O COPILARIE PIERDUTA” este singura initiativa de acest gen din Romania prin complexitatea actiunilor si modalitatea de dezvoltare a campaniei. Astfel, incepand cu 1 noiembrie si pana la data de 31 decembrie, Kanal D, prin intermediul vedetelor si emisiunilor sale, va transmite telespectatorilor mesajele de ajutor ale copiilor care apeleaza la Telefonul Copilului si va incerca sa sensibilizeze opinia publica asupra drepturilor copiilor, indiferent de statut social, de varsta sau mediul unde traiesc.

“Va spun cu mana pe inima ca ador zambetul copilului meu. La fel ca si mine, multi dintre voi stiti ce inseamna nevoia de atentie si dragoste a unui copil. Amintiti-va de copiii care pe nedrept au uitat sa zambeasca! Va multumesc ca veti fi alaturi de noi in campania initiata de Asociatia Telefonul Copilului si de Kanal D pentru a reda zambetul a mii de copii “, spune Raluca Moianu, prezentatoarea emisiunii “ Gaseste-mi familia ”.

“Niciun copil nu cere sa se nasca si fiecare dintre noi avem dreptul la intelegere si toleranta. Haideti sa fim aproape de acei copii neglijati, singuri sau abuzati, care vor sa spuna prin ceea ce trec, dar nu au pe cineva aproape, care sa-i asculte, sa-i inteleaga si sa-i ajute”
, a declarat vedeta Kanal D, Gabriela Cristea Toader cand s-a alaturat campaniei.

Virgil Iantu
, un apropiat al copiilor, se implica, de asemenea, in campanie. “Conform statisticilor exista zeci de mii de copii in Romania care se confrunta cu abuzurile sau care sunt neglijati de cei care ar trebui sa le fie alaturi. se confrunta cu asa ceva… Nu sunt doar cifre, ci realitati dureroase. Trebuie sa fim mai atenti la nevoile copiilor nostri, sa incercam sa evitam, sa prevenim situatiile in care copiii se simt tristi, singuri, agresati, neputinciosi…Alaturati-va campaniei “Un apel pierdut, o copilarie pierduta”, initiata de Asociatia Telefonul Copilului si sustinuta de Kanal D, fiti alaturi de noi pentru o lume mai buna, in care cei mici sa nu se mai simta singuri”, a spus el.

Campania se deruleaza in trei etape, prima fiind de sensibilizare si constientizare a publicului privind problemele copiilor, a doua etapa, in ziua de 30 noiembrie, cand postul de televizuine Kanal D va demara primul maraton TV de strangere de fonduri din istoria sa, iar cea de-a treia etapa constand in evaluarea rezultatelor si atragerea de parteneri atat din partea publicului larg, cat si din partea mediului privat in demersurile de strangere de fonduri si de sprijin al Asociatiei Telefonul Copilului.

Campania sustine singura linie de asistenta pentru copii, la nivel national, din Romania, la care, in perioada 01 ianuarie 2011 – 30 septembrie 2011, au fost inregistrate in total 115.601 apeluri, de patru ori mai multe fata de apelurile inregistrate in aceeasi perioada a anului 2010, respectiv 27.926 apeluri. 68% din numarul total de apeluri preluate de catre consultantii Asociatiei „ Telefonul Copilului ” in perioada mentionata au fost din partea copiilor.

Contam si in cazul acestei campanii pe sprijinul reprezentantilor mass media si le multumim tuturor pentru asigurarea constanta a vizibilitatii numarului 116 111 in randul copiilor si parintilor, ceea ce a facilitat tratarea cat mai multor cazuri de incalcare a drepturilor copilului.

116 111 este linia europeana de asistenta pentru copii, gestionata in Romania de Asociatia Telefonul Copilului si Romtelecom. Apelul catre 116 111 este oferit gratuit de Romtelecom si Cosmote.

 

Taguri: