„Asta-i Romania”, locul doi in Prime-time

Editor: Alexandra Dragos
Actualizat: 27 mar 2017, 20:57

Sambata, 9 ianuarie, emisiunea „Asta-i Romania!” a clasat Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Emisiunea prezentata de Mihai Ghita si-a adjudecat pozitia secunda pe doua segmente de public, cel All Urban, respectiv National.

In intervalul 20:00 – 21:30, „Asta-i Romania!” a inregistrat 7,4% rating si 14.0% cota de piata, pe targetul National, si 5,6% rating si 11.5% cota de piata, pe targetul All Urban.

Citește și: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti

Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”

Peste un milion (1.351.000) de romani vizionau sambata Kanal D. In minutul de aur, atins la 21:17, productia a adunat in fata micilor ecrane peste un milion si jumatate (1.632.000) de telespectatori. 

 


Pe măsură ce toamna își face simțită prezența, România se confruntă cu una dintre cele mai grave crize agricole din ultimii ani. O zonă grav afectată este Câmpia Bărăganului, mai exact zona Amara.