Audit Kantar Media: compania care masoara audientele in Romania, isi face foarte bine treaba, iar datele pe care le furnizeaza sunt valide si de incredere
Concluziile apartin specialistilor de Ernst & Young, una dintre cele mai respectate companii de audit din lume, dupa ce au analizat cu atentie activitatea Kantar Media.
Specialistii de la Ernst& Young au verificat activitatea de masurare a audientelor realizate de Kantar Media pentru a doua oara. Concluzia a fost ca informatiile livrate de Kantar Media sunt corecte. E drept ca exista si cateva oportunitati de imbunatatire a cresterii ratei de raspuns la interviurile pentru cercetarea de calibrare.
Participantii la procesul de masurare a audientelor sunt alesi cu grija, pentru ca datele furnizate sa fie cat mai corecte.
In plus, familiile care accepta aceasta colaborare nu primesc bani. La inceputul anului viitor reprezentantii Asociatiei Romane pentru Masurarea Audientelor vor discuta si despre posibilitatile pe care le au pentru a masura audienta si in spatiile publice sau in mediul virtual.
Recalcularea pensiilor pentru cei 5.000.000 de pensionari din România a suferit întârzieri semnificative, iar adeverințele cu noile valori ale pensiilor, programate inițial pentru luna mai, vor fi trimise abia după 10 iulie.
Trecerea în neființă a Papei Francisc a avut loc într-un moment cu o semnificație aparte pentru întreaga lume catolică: chiar în mijlocul Anului Jubiliar al Speranței, proclamat pentru 2025.
Audit Kantar Media: compania care masoara audientele in Romania, isi face foarte bine treaba, iar datele pe care le furnizeaza sunt valide si de incredere
Concluziile apartin specialistilor de Ernst & Young, una dintre cele mai respectate companii de audit din lume, dupa ce au analizat cu atentie activitatea Kantar Media.
Rebecca, în lacrimi: "Mă țin ca un câine după tine!" Concurenta se simte folosită de Antoni. Urmăriți o nouă ediție a emisiunii, luni, 1 iulie, de la 10:00 și de la 16:30, la Kanal D
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 731 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona preferințele dvs. făcând clic mai jos, respectiv vă puteți opune utilizării unui interes legitim în orice moment pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.