Audit Kantar Media: compania care masoara audientele in Romania, isi face foarte bine treaba, iar datele pe care le furnizeaza sunt valide si de incredere

Autor: S.B. Editor: Silviu Bunea
Actualizat: 27 mar 2017, 20:44

Concluziile apartin specialistilor de Ernst & Young, una dintre cele mai respectate companii de audit din lume, dupa ce au analizat cu atentie activitatea Kantar Media.

Specialistii de la Ernst& Young au verificat activitatea de masurare a audientelor realizate de Kantar Media pentru a doua oara. Concluzia a fost ca informatiile livrate de Kantar Media sunt corecte. E drept ca exista si cateva oportunitati de imbunatatire a cresterii ratei de raspuns la interviurile pentru cercetarea de calibrare.

Participantii la procesul de masurare a audientelor sunt alesi cu grija, pentru ca datele furnizate sa fie cat mai corecte.

In plus, familiile care accepta aceasta colaborare nu primesc bani. La inceputul anului viitor reprezentantii Asociatiei Romane pentru Masurarea Audientelor vor discuta si despre  posibilitatile pe care le au pentru a masura audienta si in spatiile publice sau in mediul virtual.

Citește și: Hemoglobina: Ce este si ce se ascunde o valoare scazuta a acesteia?

Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”

Cu o prezenta in peste

55 de piete de pe glob, Kantar Media este lider global in furnizarea informatiilor din domeniul media si ofera clientilor datele de care acestia au nevoie.