Avantajele și dezavantajele cutiilor de carton personalizate

Author: Madalina Maftei
Actualizat: 12 iun 2023, 17:30

Ambalajele personalizate și în special cutiile personalizate cu datele companiei sunt din ce în ce mai populare în ultima perioadă, când vine vorba despre magazinele de comerț electronic. Acestea oferă o experiență cu totul diferită pentru clienți, în special pentru cei care apreciază cu adevărat detaliile. Însă, sunt cutiile de carton personalizate potrivite pentru orice afacere? În continuare, îți prezentăm principalele avantaje și dezavantaje ale acestora, astfel încât să poți lua cele mai bune decizii pentru afacerea ta și pentru a-ți mulțumi clienții.

Ce înseamnă ambalaje personalizate în lumea comerțului electronic? În principal, cutii de carton personalizate. Acestea sunt realizate din carton ondulat (din unul sau mai multe straturi) și pentru un aspect aparte al coletelor, este bine să știi că le poți personaliza. Astfel, automat, coletele vor fi mai elegante și vor avea logoul și/sau sloganul companiei tale. În felul acesta, crești vizibilitatea mărcii, iar clienții vor fi mulțumiți cu alegerea făcută și vor recomanda produsele și firma ta și altor persoane.

Începem prin a-ți prezenta avantajele acestor cutii. În primul rând, discutăm bineînțeles despre publicitate. În timpul transportului și manipulării coletelor, brandul tău va fi afișat pe cutie și astfel vei da șansa și altor persoane să afle despre bunurile pe care le comercializezi.

Apoi, trebuie să aducem în atenția ta și customer experience, mai ales prima impresie. În momentul în care un client va vedea cutia, va ști că te-ai gândit la toate detaliile, nu doar la transport. Aceste lucruri sunt observate de toți clienții și apreciate chiar și de către cei mai pretențioși.

Să mai menționăm și faptul că produsele tale pot ajunge pe social media? De cele mai multe ori, chiar și persoanele obișnuite, care nu sunt persoane publice, aleg să împărtășească prietenilor online ce au mai comandat. De aceea, produsele, alături de o cutie personalizată vor fi exact publicitatea de care ai nevoie. Astfel, oamenii vor fi încurajați să cumpere produsele tale și să le recomande ori de câte ori își doresc, știind că de fiecare dată vor primi același grad de atenție.

Cu toate că nu ar părea, cutiile personalizate au și dezavantaje, despre care vom discuta în cele ce urmează. Primul dezavantaj pe care să îl iei în calcul este costul. Personalizarea va crește prețul cutiilor, nu cu mult, însă ar fi bine să ții cont și de acest lucru. Volumele mai mari de comenzi înseamnă costuri mai mici. De asemenea, timpul de livrare ar fi un alt dezavantaj. Dacă ai nevoie urgentă de cutii, nu vei putea să le primești de pe o zi pe alta, la fel cum s-ar întâmpla în cazul cutiilor standard. De aceea, este bine să te asiguri întotdeauna că ai la dispoziție cutii pentru a trimite comenzile.

 

Acestea fiind spuse, sperăm că te-am ajutat să ții cont de avantajele și dezavantajele cutiilor personalizate și să comanzi ce este mai bine pentru afacerea ta.

 

 

 

 

 

 

 


Robi pare că își dorește o relație cu Teodora, însă aceasta nu este atât de hotărâtă, iar sfaturile celor apropiați au făcut-o să păstreze distanța față de concurentul de la „Casa iubirii”.