„Barbie” își va face marea lansare pe marile ecrane la data de 21 iulie, iar criticii și-au împărtășit primele reacții după primele proiecții de presă. Iată ce reacție au avut specialiștii.
Citește și: Când va fi lansat Barbie, unul dintre cele mai așteptate filme în 2023
Iată primele impresii despre „Barbie”, unul dintre cele mai așteptate filme în 2023
Distribuția plină ce celebrități, printre care se numără Margot Robbie în rolul Barbie, alături de Ryan Gosling în rolul lui Ken, Simu Liu, Dua Lipa și multe altele, pe care o are filmul „Barbie” a atras atenția curioșilor, iar marea lansare a producției cinematografice este așteptată cu multă nerăbdare.
Primele proiecții de presă au fost făcute, iar acolo criticii au putut observa micile detalii imperfecte pe care filmul le are, urmând să își împărtășească părerea cu sutele de cititori curioși.
Mattel Eliana Dockterman este o expertă atunci când vine vorba de filme, iar aceasta și-a anunțat urmăritorii că deși filmul nu este perfect, își respectă promisiunea de distracție.
Prima reacție a criticilor a oferit o perspectivă asupra tonului filmului, cu indicii de aventură conștientă și plăcută, iar după aceste prime păreri ce au apărut peste tot, fanii încep numărătoarea inversă până în momentul în care „Barbie” va putea fi urmărit în cinematografele din toată lumea.
Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi
Citește și: A fost lansată păpușa Barbie cu scolioză. Clasica păpușă, cu părul blond, împlinește 64 de ani
Cât a costat producția cinematografică
Filmul „Barbie” are un buget de aproximativ 145 de milioane de dolari, iar acesta a fost regizat de Greta Gerwig, ce se mai mândrește cu alte două filme, „Lady Bird” și „Little Women”, ce nu au avut producții cinematografice la fel de scumpe. Se estimează că filmul foarte așteptat va câștiga până la 110 de milioane de dolari în box office-ul nord-american în timpul premierei sale din acest weekend.
Ceea ce se poate observa la pelicula „Barbie” este investiția oferită în campaniile de marketing ce sunt absolut extravagante, iar zvonurile au spus că pentru aceste campanii au mai fost adăugate 100 de milioane dedolari, astfel încât filmul „Barbie” să atragă atenția în orice domeniu, de la sos, haine, până la cazare și mașinuțe pentru cei mici.
Citește și: A fost lansată în lume prima păpușă Barbie cu sindromul Down