„Avionul a căzut în gol de trei ori”. Momente de groază pentru Emily Burghelea, la întoarcerea din Maldive. Vacanța s-a încheiat deloc plăcut

Author: Andreea Buinoschi
Actualizat: 02 aug 2023, 10:24

Sursa: Instagram

Emily Burghelea și familia ei au plecat într-o vacanță luxoasă, în Maldive, doar că avionul cu care trebuiau să se întoarcă le-a oferit o amintire de neuitat. Din cauza unei furtuni prin care au trecut, aparatul de zbor a căzut în gol de câte ori, iar sperietura a fost cu atât mai mare, cu cât cei doi copii ai ei se aflau cu ea.

Emily Burghelea, soțul ei, cei doi copii și mama acesteia au fost plecați într-o vacanță exotică, tocmai în Maldive, doar că, în ultima zi, s-au confruntat cu o sperietură de proporții, din cauza avionului care le-a dat mari bătăi de cap.

Emily Burghelea și familia, momente de groază în avion, în Maldive

Emily Burghelea a fost cazată pe o insulă din Maldive, în mijlocul oceanului.

Pentru a putea ajunge la aeroport, întreaga familie a fost nevoită să ia un hidroavion, de pe insulă, până în Male, în apropiere de aeroport. Experiența a fost una deloc plăcută, căci, din cauza unei furtuni, avionul în care se aflau a căzut în gol de câteva ori.

„Am ajuns cu bine! Am trecut printr-o furtună GROAZNICĂ, avionul a căzut în gol de 3 ori dar mulțumim lui Dumnezeu suntem bine”, a povestit Emily Burghelea, pe contul ei de Instagram.

Problemele nu s-au terminat pentru fosta concurentă „Bravo, ai stil!”, deoarece a pierdut avionul și toți au fost nevoiți să își cumpere alte bilete. „Mi se pare incredibil. Practic, nu au vrut să ne mai ia. Nu au vrut să ne mai ia, deși... noi am fost... adică... chiar nu înțeleg care e problema, efectiv. Nu ne mai iau.

Ne zic că s-a închis check-in-ul, deși noi am ajuns aici cu seaplean-ul organizat de ei.

Mă doare, efectiv, burta de nervi. Ne-au schimbat zborul. Practic, am luat alte bilete, ca să putem măcar conexiunea să o prindem, pentru că noi mergem în Qatar și, de la Qatar, ajungem pentru Roma. Sper să îl prindem pe ăsta.

Citește și: Informatii despre pulsul normal in functie de varsta

Citește și: Momente de panică pentru Emily Burghelea, în vacanță: ”Tel Aviv este atacat!” Blondina a imortalizat momentul în care o rachetă a fost lansată

Nu e ok, nu e ok, chiar nu e ok. Nu o să mai avem locuri în avion unii lângă alții, sper, totuși, să avem... nici măcar Amedea nu e cu noi”, a povestit aceasta, pe rețelele de socializare.

Emily Burghelea și familia se întorc, în România, cu bine

În cele din urmă, au reușit să prindă avionul, fără a mai întâmpina și alte probleme în afară de cele cu care se confruntau deja.

Singura persoană care a avut noroc, într-o oarecare măsură și care nu va face escală este chiar mama fostei concurente. După ce va ajunge în Qatar, va zbura direct spre România, lucru ce nu o deranjează, deoarece va avea timp să exploreze o nouă locație.

Citește și: Emily Burghelea, lacrimi de șoc! Prin ce emoții a trecut fosta concurentă de la „Bravo, ai stil” când a mers în Ierusalim: „Liniștește-te”

„Mami de la Qatar pleacă direct la București, ea a pierdut 100% zborul spre Ro... Bine, ea a fost fericită, a zis că nu a fost niciodată în Qatar și o zi acolo nu sună rău. A mai mărturisit aceasta.

Ștefan și Catinca și-au luat fanii prin surprindere cu ultimele postări din mediul online. Ce se întâmplă cu relația foștilor concurenți din Casa iubirii?