Brand-ul scandinav de cosmetice NUORI ajunge in Romania

Autor: Oana Iosif

Unul dintre cele mai apreciate la nivel international noi brand-uri de cosmetice ale ultimilor ani, NUORI, ajunge si in Romania prin intermediul SAVIN’SKIN.

Brandul danez NUORI a fost fondat in 2015 de catre Jasmi Bonnén, originara din Finlanda, insa ideea pentru un brand propriu de produse cosmetice a aparut in urma cu 10 ani pe cand Jasmin Bonnén lucra pentru companie L’Oreal.

Filosofia NUORI se numește „Fight for Fresh” și aduce consumatorilor o opțiune unică de îngrijire a pielii care a lipsit de pe piață: cele mai pure formulări cu cel mai înalt nivel de eficacitate, pentru un ten radiant, strălucitor și sănătos.

Toate produsele NUORI sunt produse in transe mici o data la 10-12 saptamani si ajung intr-o perioada foarte scurta pe rafturile magazinelor partenere. Totodata, packagingul produselor este unul de inalta calitate fiind creat special pentru a proteja produsul de expunerea la aer, lumina sau diversi daunatori sau bacterii.

Pe cand Jasmin lucra in compania L’Oreal, reglementarile tocmai se schimbau iar oricarui produs care avea un termen de expirare mai mare de 30 de luni ii putea lipsi data de expirare de pe ambalaj. Acest temern mare de valabilitate (3, 5 sau chiar 10 ani) a devenit un standard in industria cosmetica insa asta a venit cu un cost. Toate produsele au devenit mai putin naturale si mai mult ‘o minune’ a stiintei moderne iar asta a dus la ideea din spatele produselor continuu si proaspat create, NUORI.

SAVIN’SKIN astfel de brand-uri isi doreste sa aduca mai aproape de publicul roman, branduri cu o filosofie cat mai curata si conscious, produse in spatele carora se afla experti de renume mondial, natura si stiinta.

In momenul de fata SAVIN SKIN curatoriaza in exclusivitate in Romania branduri precum Nuori, Josh Rosebrook, Odacite, Rituel de Fille, Olio E Osso, alaturi de alte branduri deja prezente precum Oskia, RMS Beauty, Dr. Barbara Stum, Rahua, Pursoma si Soleil Toujours.

În cazul în care nu știați de ele până acum, sunt produse folosite inclusiv de celebrități din întreaga lume precum Miranda Kerr, Emma Watson, Gwyneth Paltrow, Alicia Keys, Mila Kunis s.a. Asta pentru că, deși sunt lipsite de ingrediente nocive, sunt și extrem de eficiente. 

“Este vorba in primul rand despre produs. Indiferent cat de bun este planul de marketing, strategia de vanzari sau activarile din social media, in final daca consumatorul nu se indragosteste de produs, business-ul nu va functiona” Jasmin Bonnén, CEO Nuori

Brandul NUORI este creat avand in prim plan tipul de consumator care nu face compromisuri si face alegeri conscious, punand calitatea pe primul loc. Acest tip de consumator face alegeri bine calculate si cumpara doar produse ce doreste sa le includa in rutina zilnica, produse care raspund unei nevoi pe termen lung, o necesitate recurenta. Aceast mod de a gandit si a face alegeri in materie de cumparaturi este unul minimalist la baza, provenit din cultura scandinava, radacina brand-ului NUORI. In prezent toate deciziile importante referitoare la directia brandului si a produselor NUORI se iau la Copenhaga unde se afla head-quarter-ul companiei.

 

După o lungă perioadă de research și efort colectiv, SAVIN SKIN își propune să fie nu doar o simplă platformă de shopping online, ci un întreg manifesto  prin care să  putem începe un dialog deschis dedicat îngrijirii pielii și sănătății.

 

Platforma SAVIN’SKIN prin intermediul secțiunii SKINCARE DIARY va pune la dispoziția celor interesați articole și conversații despre produse cosmetice și îngrijirea tenului. Vor fi prezentate atât noutăți din industrie cât și sfaturi profesioniste sau cele mai hot dulăpioare cu produse cosmetice ale vedetelor, influencerilor sau it people-lilor din oraș.