Oficialul a afirmat ca vietile calatorilor sunt in pericol din cauza unei probleme la computerul de bord pe care o au toate cele 13 trenuri CAF care circula pe magistrala Pipera- Berceni.
Ion Radoi sustine ca este vorba despre o problema de soft, care poate face ca trenurile sa devina imposibil de controlat.
Aceasta a fost si cauza accidentului din 26 ianuarie 2019, cand un tren de metrou a deraiat si s-a izbit cu 50 km/h de zidul de la depoul Berceni.
Potrivit evz.ro Ion Radoi a declarat ca, la acel moment, vazand ca nu mai poate controla trenul, mecanicul a alergat pana in al treilea vagon pentru a-si salva viata; s-a ales totusi cu o fractura de bazin.
"De atunci nu avem nicio concluzie, nimeni nu este tras la raspundere si toti merg mai departe. Sunt 13 trenuri de acest tip in functiune.
Citește și: Gingii inflamate la bebelusi: cauze si solutii privind tratamentul
"Se pare ca softul este adus din China via Turcia, ceva de genul asta, deci va dati seama(...) La proba care a fost dupa accident, toate trenurile s-au comportat la fel ca acesta, adica nu au mai putut fi controlate", a spus si Marin Ticu, mecanic la Metrorex.
Se pare ca tot trenurile CAF au si probleme de ordin mecanic: un alt incident s-a produs in statia Pipera, cand una dintre bielete s-a rupt, pericolul de deraiere fiind extrem de mare.