Oficialul a afirmat ca vietile calatorilor sunt in pericol din cauza unei probleme la computerul de bord pe care o au toate cele 13 trenuri CAF care circula pe magistrala Pipera- Berceni.
Ion Radoi sustine ca este vorba despre o problema de soft, care poate face ca trenurile sa devina imposibil de controlat.
Aceasta a fost si cauza accidentului din 26 ianuarie 2019, cand un tren de metrou a deraiat si s-a izbit cu 50 km/h de zidul de la depoul Berceni.
Potrivit evz.ro Ion Radoi a declarat ca, la acel moment, vazand ca nu mai poate controla trenul, mecanicul a alergat pana in al treilea vagon pentru a-si salva viata; s-a ales totusi cu o fractura de bazin.
"De atunci nu avem nicio concluzie, nimeni nu este tras la raspundere si toti merg mai departe. Sunt 13 trenuri de acest tip in functiune.
Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi
"Se pare ca softul este adus din China via Turcia, ceva de genul asta, deci va dati seama(...) La proba care a fost dupa accident, toate trenurile s-au comportat la fel ca acesta, adica nu au mai putut fi controlate", a spus si Marin Ticu, mecanic la Metrorex.
Se pare ca tot trenurile CAF au si probleme de ordin mecanic: un alt incident s-a produs in statia Pipera, cand una dintre bielete s-a rupt, pericolul de deraiere fiind extrem de mare.