Call Center pentru rudele pacientilor internati la ATI COVID. Iată care este numărul de telefon

Autor: Marina Ionescu
Actualizat: 24 iul 2022, 20:10
Rudele pacienților Covid de la un spital bucureștean pot afla zilnic în ce stare se află aceștia
Sursa: PixaBay

La ce număr de telefon pot suna rudele pacienţilor internaţi în secţia ATI COVID-19 pentru afla zilnic informații? Iata mai jos toate detaliile!

Rudele și aparținătorii celor internați în secția ATI COVID-19 a Institutului de Pneumoftiziologie Marius Nasta pot afla zilnic informații despre starea de sănătate apelând două număre de tefefon.

Citeste si: Organizația Mondială a Sănătății trage un semnal de alarmă. Cu ce problemă se pot confrunta copiii după pandemia de COVID-19?

Cadrele medicale nu au timp să dea informații

Inițiativa unității medicale are o importantă utilitate, întrucât rudele celor bolnavi nu au voie să intre în în spital din cauza pandemiei, pentru a se limita răspândirea virusului ucigaș.

Citește și: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti

Citește și: Bogdan și Gagea, discuție în grădina casei. Motivul pentru care Gagea nu a putut merge spre o altă fată. „Adevărul o să iasă la suprafață!”

”Consider extrem de importantă comunicarea pe care trebuie să o avem atât cu pacienții, cât și cu aparținătorii acestora, mai ales atunci când starea de sănătate a celor internați în spital este extrem de gravă. Este absolut firesc să putem să oferim toate informațiile în privința stării de sănătate a pacientului către persoana desemnată să țină legătura cu spitalul.

Din păcate, în anumite situații, dar și în contextul actual, pandemic, în care volumul de muncă este foarte mare și mulți dintre noi, cei care facem parte din personalul medical, am ajuns

aproape de epuizare, am observat o imposibilitate de a răspunde de fiecare dată prompt aparținătorilor acestor pacienți.

Citeste si: OMS, anunt ingrijorator despre tulpina COVID-19 care face ravagii in India! Cat de rezistenta este la vaccinuri?

Astfel, am decis să înființăm această linie telefonică de tip call center, pentru a veni cât mai aproape de rudele celor internați la Institutul Marius Nasta în stare gravă, în ATI COVID-19, și să le oferim toate detaliile despre pacienți.

Cadrele medicale asigură că sunt alături de pacienți

Înțelegem cât de greu este să ai pe cineva în stare gravă în spital, înțelegem suferința și înțelegem că pandemia a îngrădit accesul aparținătorului la ruda suferindă.

Astfel am vrut să fim mai aproape de aparținători, să îi ajutăm și să îi asigurăm că facem tot ce ne stă în putință pentru ca totul să fie bine. Luptăm

cu toate forțele pentru fiecare minut din viața pacienților noștri și vă asigur că acestea nu sunt doar vorbe” a declarat managerul Institutului de Pneumoftiziologie Marius Nasta din Capitală, șef lucr. dr. Beatrice Mahler.

Care sunt numerele de telefon de unde se pot afla informații despre starea pacienților internați la Marius Nasta

Rudele și aparținătorii pot apela numerele  031.9472 și 031.433.5231 ori de câte ori au nevoie să afle informații despre starea de sănătate a celor internați în secția ATI COVID-19.

Informațiile vor fi transmise exclusiv persoanei desemnate în acest sens de către pacient la momentul internării și aflată în fișa de observație a pacientului.

Citeste si: Lista țărilor cu risc epidemiologic ridicat a fost actualizată! Cetățenii care se întorc în România, obligați să prezinte testul PCR

Call center-ul va funcționa 7 zile din 7, în intervalul orar 08:00-13:00 și 14:00-20:00  și va fi deservit de o echipă de voluntari, studenți ai Facultății de Medicină din cadrul Universității de Medicină și Farmacie „Carol Davila” din București. Studenții care deservesc call center-ul vor beneficia și de suportul unui grup de psihologi, potrivit Digi24.