Campanie de caritate realizată de Studio20 - Cam For Charity 2020

Author: Oana Picerea
Actualizat: 04 sep 2020, 09:41

CamForCharity împlineste 3 ani de la prima ediţie, campanie iniţiată de echipa Studio20 cu scopul de a se implica activ social, sprijinind prin strângerea de fonduri membrii comunităţii din categoriile dezavantajate. Campania a pornit de la ideea "walk a mile in my shoes", conform căreia oricine ajută la educarea cuiva ar trebui să se pună in locul acestuia pentru a-l înţelege mai bine.

Ziua Internaţională a carităţii este stabilită sâmbătă pe 5 Septembrie 2020 şi presupune ca întregul personal administrativ, inclusiv manageri, traineri, ingineri, specialişti de marketing, din cele 33 de sedii din România, Cehia, Ungaria, Statele Unite şi Colombia vor intra live pe noua platformă mainstream Stars.Live, timp de o oră. Fiecare membru al staffului decide cum vrea să folosească platforma şi cum doreşte să strângă donaţii, fie oferind sfaturi, acceptând provocări sau răspunzând la întrebări.

 

Anul acesta am ales trei campanii, urmând să donăm catre fiecare o treime din sumă:

- Fundacion Patronato Maria Auxiliadora, o fundatie din Colombia care isi propune sa ajute si sa previna violenta domestica in Columbia in timpul Covid-19

- Fundacion ABLE, cu un proiect care isi propune reducerea decalajului digital al copiilor și familiilor lor, oferind acces la conexiunea la internet si la dispozitivele tehnologice pentru a reduce abandonul scolar si pierderea cunostintelor educationale din cauza crizei COVID-19

- Integrate NYC, o organizatie condusa de tinerii din New York, care lupta pentru egalitate si integrarea studentilor de orice culoare

https://secure.givelively.org/donate/integratenyc-inc/1-1-million-dollars-for-1-1-million-students

https://www.globalgiving.org/projects/stop-violence-against-women-in-times-of-the-covid/
https://www.globalgiving.org/projects/educatechidrenincolombia/” 

declara PR managerul Studio20, Andra Chirnogeanu.

La sfarsitul campaniei, suma adunata se dubleaza si se imparte in mod egal intre cele 3 campanii de caritate alese.

A devenit o traditie de 3 ani “Ziua Internationala a caritatii” - indemnand la implicare si responsabilitate sociala pe toti cei care au vizibilitate in lumea mondena si isi doresc sa contribuie la o viata mai buna.

Studio20 este cea mai mare franciza de videochat din lume reunind in acest an 2020 peste 350 de angajati permamenti si peste 1000 de colaboratori (modele). Isi desfasoara activitatea in 33 locatii, din 6 tari (Romania, Statele Unite, Columbia, Ungaria, Cipru si Cehia), pe 3 continente (Europa, America de Nord si America de Sud). In Romania are locatii in toate orasele mari: Bucuresti, Cluj-Napoca, Oradea, Ploiesti, Brasov, Timisoara si Craiova.

 



 

 


În ediția de astăzi a emisiunii „Casa Iubirii”, Rebecca a continuat să își susțină părerea conform căreia Criss și Antoni s-ar fi cunoscut în afara show-ului matrimonial.