Care e cel mai vizionat clip pe YouTube? Dar cel mai vechi site din lume? Iata 10 recorduri INCREDIBILE ale internetului

Autor: Redactia KANAL D
Actualizat: 26 oct 2020, 02:35

Internetul a devenit un serviciu indispensabil in ziua de astazi. Este locul unde informatia circula cu o viteza uimitoare si fara de care lumea nu ar mai fi in felul in care o stim.

Este insa si un loc unde se pot stabili si recorduri. V-ati intrebat vreodata care este cel mai urmarit clip de pe YouTube sau cel mai vechi site de pe internet?

 

Dar care este cel mai scump domeniu, sau cel mai lung? Iata mai jos 10 recorduri incredibile ale internetului.


1. Cel mai mare numar de urmaritori pe Twitter: Lady Gaga

/www/cdn.knd.ro/kanald/stiri/altele/a98263-LadyGaGa-129c9eaccfe525447a0d6053b38f5491.jpg

La acest capitol Justin Bieber reuseste sa o detroneze pe Lady Gaga.

Clipul la melodia Baby are la momentul scrierii acestui articol 755.479.979 de vizualizari.

 

3. Cel mai vizionat viral de pe YouTube

 

Cel mai popular clip care nu are legatura cu muzica este celebrul "Charlie Bit My Finger – Again!", care a strans pana in prezent 464.588.601 vizualizari.

4. Cel mai vechi site de pe internet: symbolics.com



/www/cdn.knd.ro/kanald/stiri/altele/a98263-discarded-old-computer-1-7f3dd00de62a3bd2e020e26d3799e783.jpg
/www/cdn.knd.ro/kanald/stiri/altele/a98263-Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch-697bcc65bdbfffd1026d07a2275e11be.jpg
/www/cdn.knd.ro/kanald/stiri/altele/a98263-ever-mnn-78d4df168740bfa7fd08bbc6aa162546.jpg
/www/cdn.knd.ro/kanald/stiri/altele/a98263-ROYAL-WEDDING-a015dff192eaf2e38319610b0a094c0e.jpg
/www/cdn.knd.ro/kanald/stiri/altele/a98263-akamai-q4-2011-0011-79946b876524a4aa32e0bbaaca4d62eb.jpg
/www/cdn.knd.ro/kanald/stiri/altele/a98263-most-expensive-domain-name-list-375a866ae2031a9d1af35283d11dbbe5.jpg

Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii

Citește și: Veste bună pentru gospodine și pensionare! Statul oferă bani pentru repartitoare. Cine va putea beneficia de un voucher de 750 de lei

 

Totul a inceput cu o simpla campanie de promovare a celebrilor biscuiti.

 

In februarie 2011, Oreo anunta pe pagina oficiala de Facebook ca vrea sa intre in Cartea Recordurilor pentru cele mai multe like-uri primite la o postare in 24 de ore.

 

Pe 16 februarie compania a reusit acest lucru, obtinand 114.619 like-uri in acest interval de timp. Ulterior insa rapperul Lil' Wayne a vrut sa demonstreze ca se poate mai mult, obtinand in 24 de ore 588.243

de like-uri.

 

Se pare insa ca cei de la Guiness Book nu au tinut cont de aceasta performanta.