“Casa Iubirii”, locul I în audiențe, pe targetul Comercial și la nivelul întregii țări

Autor: Lavinia Medrea

Cel mai îndrăgit show matrimonial, "Casa Iubirii", prezentat de Andreea Mantea, la Kanal D, a fost ieri, 10 februarie, lider de audiență în rândul publicului Comercial și la nivelul întregii țări, conform datelor furnizate de Kantar Media România.

Astfel, prima parte a celei mai îndrăgite emisiunii matrimoniale, difuzată în intervalul 10:00-12:00, a înregistrat, 3,1% puncte de rating și 15,7% cotă de piață, în rândul publicului din întreaga țară, target Național, și 2,2% puncte de rating și 16,8% cotă de piață, pe targetul Comercial (21-54 Nat ABCD), poziționând Kanal D pe locul I în topul audiențelor.

Citește și: Patrick a rupt tăcerea după despărțirea de Nona. De ce a pus, de fapt, fostul concurent punct relației: „Fostul ei partener îmi scria”

“Casa Iubirii”, locul I în audiențe, pe targetul Comercial și la nivelul întregii țări

Peste o jumătate de milion (546.000) de români au urmărit, în medie, întâmplările concurenților de la ”Casa iubirii”, iar minutul de aur, înregistrat la 11:20, a adunat în fața micilor ecrane 656.000 de fani.

Citește și: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii

Citește și: Poți să îți mărești stagiul de cotizare la pensie, dacă ai studii superioare! Află care sunt condițiile necesare

Citește și: Laurențiu, dezamăgit după eliminarea din “Casa iubirii”: „Trebuiau să plece înainte mea”. Ce dezvăluire surprinzătoare a făcut despre Manuela

Emisiunea" Casa iubirii", prezentată de Andreea Mantea, poate fi urmărită zilnic, de luni până vineri, de la 10:00 și 16:30, și sâmbăta si duminica, de la 16:00, la Kanal D.

 


Scade vârsta de pensionare pentru femeile din România! Ce criterii trebuie să îndeplinească

Anunț important pentru femeile care au avut mai mulți copii sau care au adoptat. Legea nr. 360/2023 aduce o schimbare semnificativă în ceea ce privește vârsta de pensionare.