Gata! Problema autostrazilor din Romania e ca si rezolvata! Statul scoate la licitatie un nou tronson din celebra autostrada Transilvania. Aproximativ 17 kilometri pentru suma de peste 150 de milioane de euro. Si iata in ce ritm se va lucra!
Constructorii au la dispozitie 6 luni pentru a face planuri. Intr-un an, vor construi aproximativ un kilometru si jumatate pe luna. Iar la final, autostrada-minune va avea o garantie de numai 4 ani.
Ca sa incepem pozitiv, am putea spune ca suntem campioni la produs gropi! Dar nu prea e de gluma, pentru ca gaurile din asfaltul tarii ne dau lovituri cat se poate de serioase in portofel. Gaura, groapa, oricum o iei, tot acolo ajungi. Haideti, mai bine, sa aruncam o privire catre drumurile patriei!
In momentul in care baltile stapanesc mare parte din drum, cum iti dai seama ca nu se ascunde si vreo
Citește și: Hemoglobina: Ce este si ce se ascunde o valoare scazuta a acesteia?
Prima cheltuiala, atunci cand vine vorba de craterele din asfalt, se vede in factura de la service.
Cea mai ieftina reparatie ne scoate cel putin o suta de lei din portofel. Asta fara sa mai punem si spaga, pardon, bacsisul pentru mecanic.In Romania, sunt inmatriculate aproximativ 6 milioane de autoturisme. La un cost mediu de 100 de lei pentru problemele minore cauzate de cratele din asfalt, buzunarele soferilor sunt usurate de peste 130 de milioane de euro. Adica, 7,4 euro de fiecare roman. Cel putin o data pe an.
Urmareste mai jos un material amanuntit despre cat cotizeaza fiecare roman pentru gropile din asfalt, fie ca are masine fie ca nu!