Faimosul a suferit o accidentare motiv pentru care a stat o vreme departe de echipa sa si de trasee; decizia finala, anuntata aseara de Daniel Pavel, i-a luat prin surprindere pe toti concurentii.
Mesajul extrem de puternic transmis de Faimos aseara in cadrul Consiliului de la “Survivor Romania” i-a emotionat teribil atat pe coechipierii sai, cat si pe adversari.
“ Aici, la <Survivor Romania>, ne dam mastile jos. Si cand facem asta, iese raul din noi, de fiecare data. Nu este un lucru bun. In acelasi timp, cu acesti oameni pe care i-am si iubit, i-am si urat, am facut lucruri extraordinare. Am fost o echipa adevarata. Am luptat impreuna, ne imbratisam, ne dadeam energia unul altuia, am trait si sentimente extraordinare de victorie, de mandrie, de multumire.
Un gest impresionant de fairplay a fost acela in care i-a multumit “eternului” sau adversar de pe trasee, Starlin, acesta din urma stapanindu-si cu greu lacrimile la auzul vorbelor lui Catalin Morosanu.
Kanal D se mentine, in continuare, lider de piata absolut cu “Survivor Romania”. Peste doua milioane si jumatate de fani au urmarit editia de aseara a reality-ului
Editia de aseara “Survivor Romania”, in care Faimosii au castigat spectaculos jocul de recompensa, la stafeta, a tinut, din nou, toata tara cu ochii pe Kanal D, statia fiind lider absolut de audienta, pe toate categoriile de public monitorizate. Conform datelor furnizate de Kantar Media, editia de joi a reality-ului fenomen “Survivor Romania” a fost urmarita de o medie de aproape 2 milioane (1.937.000) de telespectatori din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii.
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii
Ieri, in intervalul orar 19:58 – 23:58, Kanal D a devansat celelalte statii concurente, pozitionandu-se pe primul loc, pe toate targeturile. Astfel, statia a inregistrat 11 puncte de rating si 24,4% cota de piata, pe targetul National, 8.9 puncte de rating si 20,6% cota de piata, pe targetul All Urban, si 7.7 puncte de rating si 22,5% cota de piata, pe targetul Comercial.
Minutul de aur, atins la 22:46, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste doua milioane si jumatate (2.540.000) de fani “Survivor Romania”.