Ce a descoperit un călător care a cumpărat un sandwich cu somon în aeroport. Internauții au reacționat imediat când au observat detaliul: „Nu intră în preț”

Autor: Diana Bostan
Actualizat: 10 feb 2025, 19:20

Ce a pățit un călător care a cumpărat un sandwich dintr-un aeroport.

Sursa: Pixabay

Un călător care a ales să își ia un sandwich cu somon dintr-un magazin din aeroport a avut parte de o surpriză neplăcută.

Sandwich-ul, care costa nu mai puțin de 70 de lei, s-a dovedit a fi departe de a corespunde așteptărilor, iar internauții au fost rapizi în a-și exprima nemulțumirea față de acest produs.

Citește și: Lactatele expirate, preferatele nutriționistul Mihaela Bilic: „Confirm că le mănânc expirate și le cumpăr din frigiderul cu vânzare accelerată” De ce a luat medicul o astfel de decizie

Călătorul a avut parte de o surpriză neplăcută când a desfăcut sandwich-ul

Când a deschis ambalajul, persoana respectivă a observat că somonul, în loc să acopere întreaga felie de pâine, era plasat într-o cantitate extrem de mică. Deși prețul destul de piperat sugera că va primi un produs de calitate, realitatea a fost cu totul alta.

Așa cum au observat și alți utilizatori ai rețelelor sociale, somonul nu doar că era într-o cantitate mică, dar aspectul său lăsa mult de dorit, iar micul detaliu a stârnit numeroase comentarii ironice

și critice din partea celor care au citit postarea.

Citește și: Ce ar fi în neregulă cu celebra caracatiță vândută în restaurantele lui Pescobar. Larisa a fost cea care a dat vestea: „Dacă vreți să mai mâncați caracatiță la Taverna Racilor”

Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi

Citește și: Casa Națională de Pensii oferă pensionarilor bilete de tratament! Vestea cea mare a fost dată

Mulți dintre aceștia au semnalat că, pe lângă prețul exagerat, produsul arăta departe de a fi proaspăt și bine pregătit. „Dungă de somon” sau „Este scump somonul și nu intră în preț” sunt doar câteva dintre comentariile celor care au observat anomaliile sandwich-ului de la aeroport.

De asemenea, alți internauți au fost la fel de revoltați și au acuzat compania că nu respectă standardele de calitate și serviciu: „ Și scump și stricat.

N-au simț omenesc la aeroport” și „Caz de protecția consumatorului” au fost doar câteva dintre reacțiile celor care consideră că astfel de produse ar trebui să fie mai transparente și mai corecte în privința prețului și a conținutului.

Răspunsurile online nu au întârziat să apară, iar mulți dintre cei care au citit postarea au avertizat asupra aceleași probleme întâmpinate de alți călători, iar imaginea s-a răspândit rapid pe rețelele sociale.