Ce atrage clienții la un hotel? Top 3 lucruri importante la orice afacere de succes din domeniul ospitalității

Autor: Oana Picerea

O afacere în domeniul ospitalității sună ca un vis pentru mulți afaceriști datorită posibilităților financiare pe care le poate aduce dacă este manageriată corespunzător. Cu toate acestea, pentru a realiza un proiect cu adevărat de succes, va fi nevoie să ții cont de câțiva factori care să te ghideze în câștigarea clienților și menținerea interesului lor în hotelul tău.

Iată trei sfaturi pentru o afacere de succes în industria hotelieră

1. Site-ul și imaginea online

Primul contact pe care îl vor avea majoritatea clienților cu hotelul tău este prin intermediul platformelor online. Fie că este vorba despre un site propriu, o pagină de social media sau prezentarea camerelor pe diverse platforme, este absolut necesar să te asiguri ca totul este pus la punct. Apelează la un fotograf profesionist care să știe exact cum să surprindă fiecare cameră și utilitățile sale, precum și priveliștea de la balcon sau orice alte atuuri pe care le are cazarea ta. De asemenea, menționează clar toate beneficiile incluse în fiecare pachet disponibil și învață să te promovezi sau apelează la o agenție de marketing care să te ajute cu atragerea clienților în mediul online.

2. Prima impresie

Odată ce ai captat atenția clienților și urmează să ajungă, asigură-te că îți menții afacerea la așteptările lor. Toate detaliile sunt importante, de la intrarea în clădire, până la curățenia și ordinea din cameră și atitudinea cu care sunt întâmpinați. Alege să pui uși automate culisante la intrare pentru a face ușoară intrarea cu bagajele. La kadra.ro găsești o varietate de modele și beneficiezi de consultanță specializată pentru a găsi varianta potrivită pentru hotelul tău. De asemenea, investește într-un training dedicat angajaților de la recepție cu ajutorul căruia să învețe regulile de întâmpinare a clienților și atitudinea pe care să o adopte în diferite situații.

3. Serviciile de calitate

Acum că ai dus la capăt primii doi pași, este timpul pentru adevărata provocare, adică serviciile propriu-zise. Pentru unii proprietari sau manageri de hoteluri, odată ce clientul a făcut rezervarea, misiunea lor s-a încheiat. Însă, pentru cei mai buni din industrie, adevărata provocare constă în menținerea interesului și revenirea oaspeților. Astfel, este nevoie să te asiguri ca mereu totul decurge perfect, curățenia fiind prioritatea numărul unu, iar apoi verifică fiecare beneficiu din lista menționată online să fie perfect funcțional. De asemenea, disponibilitatea personalului la nevoile clientului trebuie să fie constantă și promptă. Pentru a oferi cele mai bune servicii care să satisfacă majoritatea oaspeților care îți trec pragul, ține cont de fiecare feedback, atât pozitiv cât și negativ, pentru a învăța unde este loc de dezvoltare și unde ar fi bine să insiști.

Așadar, ține cont de acești trei pași simpli în gestionarea hotelului tău și succesul nu va înceta să apară. Consultă-te cu specialiști pe fiecare plan care te interesează și angajează personal calificat pentru a crea o imagine cu adevărat profesionistă, susținută de servicii la același nivel.

Sursă foto pexels.com