Filmul de comedie ce a intrat pe marile ecrane la data de 30 septembrie a generat încasări de aproximativ 5 milioane de lei, în primul weekend de la lansare, iar suma continuă să crească.
Citeste si: Câți urmăritori are Choupette Lagerfeld pe Instagram. Este cea mai bogată pisică din lume
„Teambuilding” a avut încasări de aproximativ 5 milioane de lei în primul weekend de la lansare
Producția cinematografică are în centrul atenției viața din corporații, iar acest film a avut peste 196.000 de spectatori în sălile cinematografice, doar în primul weekend în care acesta și-a făcut debutul pe marile ecrane. Numai în pre-sale au fost vândute 31.000
„Am bătut încă o dată recordul de prezență în primul weekend la un film românesc. Însă cel mai mult mă bucură să văd că românii au demonstrat că vor să se reîntoarcă la cinema. De data aceasta nu doar că s-au întors, însă au plecat acasă bucuroși și doritori să revină să vadă producții românești de calitate. Asta ne motivează să ne întoarcem la treabă“, a declarat Matei Dima, actor și regizor.
Filmul a generat încasări de aproximativ 5 milioane de lei în primul weekend pe marile ecrane românești.
Citeste si: Ce încasări a făcut Bohemian Rhapsody, filmul despre viața lui Freddie Mercury
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii
Citește și: Veste bună pentru pensionarele din țară! Care sunt veniturile nepermanente care se vor adăuga la pensie
Romanii fac coadă la cinema să vadă filmul „Teambuilding”
Românii fac coadă ca să vadă comedia românească „Teambuilding”, ce spune povestea lui Emil, care lucrează prea mult, după cum îi spun superiorii săi de la corporația pentru care lucrează. Pentru a îl face pe Emil mai relaxat la locul său de muncă, domnul Oprea, șeful lui, îl promovează în poziția de team-leader în departamentul de call center, din care fac parte multe personaje interesante.
Dar domnul Oprea a decis că această promovare nu este suficientă, așa că a făcut un anunț neașteptat de nimeni, să restructureze tot departamentul de call center și să-i înlocuiască cu inteligență artificială.
Un pariu făcut între Emil și șeful său este începutul experienței pe care vor românii să o urmărească cu nerăbdare. Dacă ,,Cupa veseliei”, cupa din teambuilding-ul anual, va fi câștigată de bucureșteni anul acesta, departamentul va rămâne, iar dacă nu, toți vor fi dați afară. Ce se va întâmpla cu departamentul de call center al corporației? Asta vor să afle și românii ce au făcut coadă la cinema pentru a viziona comedia românească.
Surse: Facebook Cinema City , adevarul.ro, news.ro