Codurile poștale ale românilor urmează să aibă parte de schimbări importante. Până în momentul de față, codurile poștale erau „împărțite geografic, pe localități, sau străzi, sau cartiere”, dar aceste lucruri nu vor mai fi valabile în viitorul apropiat.
Ce se întâmplă cu toate codurile poștale ale românilor?
Valentin Ștefan, directorul general al Companiei Naționale Poșta Română, a spus, în cadrul unui interviu acordat postului de Radio România Actualități, că fiecare român va avea un cod poștal propriu.
„Noi lucrăm la un cod poștal pe persoană. Dacă până acum codurile poştale sunt împărțite geografic, pe localități, sau străzi, sau cartiere,, credem că e momentul în care să facem un pas digital important și să ne asigurăm că fiecare persoană are propriul cod poștal şi indiferent unde se află persoana respectivă poştaşul să o găsească şi să îi ducă coletul, dacă optează pentru genul ăsta de livrare”, a dezvăluit Valentin Ștefan, conform digi24.ro.
Mai mult decât atât, Poșta Română urmează să pună în aplicare o rețea de cutii poștale digitale. Acestea vor permite oamenilor să își poată ridica produsele, însă fără a fi nevoiți să mai depindă de programul pe care Poșta Română îl are sau de cel al angajaților săi.
Citește și: Greutate si inaltime copii in functie de varsta
Proiectul este în curs de derulare
„Vom implementa o rețea de cutii poștale digitale care să permită oamenilor să beneficieze de ridicarea produselor fără să mai depindă de programul poștei sau de programul poștașilor Proiectul este deja în curs de derulare. Noi, ca orice investiție majoră, vrem să o testăm mai întâi și la începutul anului am deschis câteva locații unde testăm acest produs, iar acum suntem în procedură de achiziționare a 3.000 de cutii poștale și 75 ghișee poștale”, a mai spus acesta.
De asemenea, Valentin Ștefan a spus și cum trebuie să arate serviciul poștal, pentru ca acesta să fie unul modern, așa cum se întâmplă în alte țări.
Citeste si: Peste 300.000 de români vor primi pensii mai mici cu 10%, în ianuarie. Cine sunt cei vizați
„Serviciul poştal modern trebuie să aibă câteva elemente. În primul rând, trebuie să fie rapid. În al doilea rând, trebuie să fie convenabil. Şi, nu în ultimul rând, trebuie să fie customizat pe nevoile oamenilor”, a concluzionat directorul general al Companiei Naționale Poșta Română.
Acest lucru ar putea să reprezinte un pas înainte, deoarece, în mai multe cazuri, pachetele trimise prin poștă au nevoie de foarte mult timp pentru a ajunge la destinație, iar unele dintre ele chiar se pierd și oamenii nu prea au ce face, pentru a reintra în posesia
lor.