Ce trucuri folosesc restaurantele fast-food pentru a ne face sa mancam mai mult

Autor: A.M. Editor: Adelina Minulescu
Actualizat: 27 feb 2017, 01:08

De la marimea portiilor pana la mirosul din restaurant, lanturile fast-food folosesc o serie de trucuri pentru a se asigura ca cei care le trec pragul vor consuma cat mai mult posibil.

Un studiu recent arata ca epidemia obezitatii ar putea sa fie o problema mult mai serioasa decat se prevedea in trecut, din cauza faptului ca oamenii de stiinta nu luau in calcul greutatea pe care o acumulam odata cu varsta, anunta dailymail.co.uk. in 2008, peste 1,5 miliarde de oameni erau clasificati ca fiind supraponderali, iar in jur de 500 de milioane erau obezi. in Europa, rata obezitatii variaza intre 8% din populatie in Romania si 23% in Regatul Unit, in timp ce in Statele Unite ale Americii, in jur de 60% dintre persoane sunt supraponderale sau obeze, bolile asociate cu aceste

probleme de greutate cauzand in jur de 300.000 de decese anual.

Oamenii de stiinta considera ca epidemia obezitatii la nivel global este cauzata, in primul rand, de alimentatie si, in ciuda tututor avertismentelor din partea specialistilor, oamenii sunt convinsi de trucurile restaurantelor de tip fast-food sa le consume produsele.

Dieta vizuala

Citește și: Informatii despre pulsul normal in functie de varsta

Un studiu realizat de Brian Wansink, de la Universitatea Illinois, a analizat legaturile dintre felul in care produsele sunt prezentate si cantitatea pe care clientii o mananca.

"Pe langa foame, oamenii decid sa manance pentru ca vad mancarea, pentru aspectul social al mancatului (ca sa fie cu alte persoane), sau pur si simplu pentru ca nu au altceva de facut", spune Wansik. Restaurantele incearca sa profite de acest lucru si sa atraga clientii prin pozitionare si prin felul in care sunt amenajate.( sursa Mediafax)

 


Robi pare că își dorește o relație cu Teodora, însă aceasta nu este atât de hotărâtă, iar sfaturile celor apropiați au făcut-o să păstreze distanța față de concurentul de la „Casa iubirii”.