Cei mai multi soferi din Romania cauta piese auto in mediul online

Author: Bogdan Mihai
Actualizat: 17 dec 2018, 15:16

Mult mai accesibil decat magazinele fizice din oras, mediul online a capatat pe zi ce trece o importanta tot mai mare in viata tuturor conducatorilor auto din Romania datorita numeroaselor avantaje.

Conectarea la internet a facut posibila comunicarea rapida intre oameni, dar si posibilitatea de a cumpara orice produs si-ar dori exact atunci cand au nevoie, iar acest lucru nu a putut decat sa aduca beneficii vietii. 

Indiferent ca vor achizitiona piese auto pe site-uri precum Raoauto.ro sau de la magazinele online second-hand, accesul la produsele necesare autoturismelor este la indemana oricui are telefon, tableta, laptop sau PC si a devenit o alternativa demna de luat in seama. 

Iata motivele care-i determina pe soferi sa faca astfel de cumparaturi:

1. In primul rand, piesele auto comandate sunt foarte repede trimise catre destinatar, iar acesta nu mai astepta cu saptamanile sa le cumpere si sa le dea mecanicului pentru a face reparatia necesara autoturismului. Tot ce trebuie sa faca este sa aleaga ce piese auto are nevoie, sa le introduca in cosul de cumparaturi si sa completeze cateva detalii despre adresa de livrare sau sa mentioneze numarul de telefon. Curierul va prelua comanda si in cel mai scurt timp produsele comandate vor fi livrate la domiciliul clientului;

2. Varietatea produselor din mediul online este un alt motiv care determina orice sofer sau mecanic sa prefere aceasta solutie de achizitie a pieselor auto dorite. Aici va gasi tot ceea ce isi doreste si va putea cerceta in voie portofoliile oferite de magazin pentru orice marca de autoturism. Uneori pot fi comparate si preturile la produsele de pe diferite site-uri, iar cumparatorii pot avea sansa sa-l obtina pe cel mai ieftin dintre ele;

3. Calitatea superioara este garantata de cei care pun in vanzare piesele auto, mai ales pentru ca multi soferi cauta originalitate si nu mai accepta produse care nu se potrivesc intocmai cu marca masinii lor. Magazinele din mediul online colaboreaza mai ales cu producatori consacrati, dar aici pot fi gasite si piese din categoria aftermarket premium. Este important inainte de a face shopping sa citesti informatiile producatorilor sau sa intrebi serviciul de consultanta daca ai nelamuriri;

4. Raportul calitate-pret este unul extrem de atractiv pentru clienti. Uneori, acestia pot gasi cu diferite ocazii reduceri spectaculoase la unele produse, dar, in general, preturile sunt mult mai ieftine decat in magazinele din oras pentru ca in mediul online nu mai este nevoie a fi platiti multi angajati si nici chiria spatiului de desfacere, precum se intampla in oras;

5. Asistenta si consultanta profesionala sunt vitale pentru orice tip de client (cunoscator sau amator), iar pe site-urile din mediul online se gasesc din plin amandoua. Fiecare are nevoie de cateva sfaturi sau de anumite recomandari in legatura cu piesele cumparate, asa ca va aprecia ajutorul oferit de angajatii magazinului online. 

In concluzie, cumpararea pieselor auto de calitate, necesare reparatiilor efectuate de catre mecanici, se face in ultima vreme mai ales in mediul online, mult mai ofertant si mai rapid decat alte variante. 

 

Taguri:

Robi pare că își dorește o relație cu Teodora, însă aceasta nu este atât de hotărâtă, iar sfaturile celor apropiați au făcut-o să păstreze distanța față de concurentul de la „Casa iubirii”.