Dacă călătoriți des, faceți naveta la distanțe mari sau petreceți mult timp în mașină în interes de serviciu, veți găsi ceva potrivit în fiecare segment și la fiecare deplasare. Ce au în comun toate modelele: Șoferii care circulă frecvent apreciază mai presus de toate confortul.
BMW X3 xDrive 20d
Ceea ce a fost cândva BMW Seria 3 și alte berline și break-uri ale clasei de mijloc nobile sunt acum, în mare parte, SUV-uri compacte- cum ar fi BMW X3, recent revizuit în profunzime.
Pentru șoferii care conduc frecvent, merită să aleagă X3, care este disponibil în versiuni pe benzină, diesel, plug-in hybrid și, de asemenea, pur electric ca iX3.
Mercedes-Benz Clasa S S 350 d
Clasa S este limuzina de lux și planorul de cursă lungă prin excelență: dacă ți-o permiți, vei călători pe șosea într-un confort total- și cu sisteme de asistență până peste cap, care te scutesc de atâta muncă, conduc atât de autonom și sunt atât de atente pe cât este posibil din punct de vedere tehnic astăzi. În timp ce alte modele de automobile, de exemplu, sunt acum adesea echipate cu matrice de lumini LED, Clasa S este deja mai avansată: lumina sa pixelată distribuie 1,3 milioane de puncte
de lumină pe far și proiectează chiar și semnele de stop pe șosea.Citește și: Hemoglobina: Ce este si ce se ascunde o valoare scazuta a acesteia?
Pentru șoferii care circulă frecvent și mai ales pe distanțe lungi, din gama de motoare pe benzină și un hibrid plug-in se recomandă cu precădere "micul" diesel S 350 d cu tracțiune spate. Teoretic, acesta oferă o autonomie de aproape 1.000 de kilometri la fiecare umplere a rezervorului, la costuri de combustibil relativ scăzute pentru un astfel de vas de lux.
Polestar 2 Long range Monomotor
Vă plac sedanurile sportive consacrate din gama medie superioară, dar doriți să conduceți electric? Atunci veți găsi ceea ce căutați la Polestar, subsidiara sportivă a Volvo și la modelul Polestar 2. Polestar 2, care este adaptat la condusul dinamic, nu este un gigant pentru spațiul familial, dar este totuși potrivit pentru utilizarea zilnică. De un interes deosebit pentru șoferii frecvenți este varianta fără tracțiune integrală, dar cu o baterie mare de 78 kWh (pe care Polestar o numește, în mod ciudat, motor unic cu autonomie mare) pentru cea mai mare autonomie din gamă, de până la 542 de kilometri.
Datorită puterii de încărcare de 150 kW, bateria poate fi încărcată de la zece la 80% în 35 de minute. Nu lipsește nici caracterul practic: dacă aveți un cont Google, tot ce trebuie să faceți este să vă conectați- pentru că sistemul de infotainment Polestar folosește Google, inclusiv un asistent vocal și Google Maps. Și, contrar aspectului său, Polestar 2 nu este un model cu patru uși, ci unul cu cinci uși, cu un hayon mare.
Citeste si: Top 5 sfaturi pentru a avea grijă de mașina ta în timpul iernii