Comunicarea din 14 aprilie (in tabelul atasat) a constituit varful de interes al lunii in curs, editia speciala a Stirilor Kanal D atingand in acest caz o cota de piata de 21,3 % la nivelul publicului National.
Interesul romanilor in ceea ce priveste informarile oficiale venite din partea institutiei prezidentiale, precum si a Grupului de Comunicare Strategica este unul urias, in contextul starii de urgenta, iar aceasta realitate s-a reflectat si in cifrele de audienta inregistrate in cadrul editiei speciale a Stirilor Kanal D, prin intermediul carora au fost transmise aceste comunicate.
Editia Speciala a Stirilor Kanal D, continand comunicarile oficiale ale presedintelui Romaniei, Klaus Iohannis, cat si pe cele ale Grupului de Comunicare Strategica, in contextul pandemiei, s-a situat pe primul loc in preferintele telespectatorilor din intreaga tara, inregistrand o medie de 14,6% cota
de piata, in perioada 1-28 aprilie, conform datelor difuzate de Kantar Media Romania. In clasament, au urmat posturile generaliste PRO TV, cu 13,1% cota de piata, Antena 1, cu 12,4% cota de piata.
Comunicarea din 14 aprilie (in tabelul atasat) a constituit varful de interes al lunii in curs, editia speciala a Stirilor Kanal D atingand in acest caz o cota de piata de 21,3% la nivelul publicului National.
Robi pare că își dorește o relație cu Teodora, însă aceasta nu este atât de hotărâtă, iar sfaturile celor apropiați au făcut-o să păstreze distanța față de concurentul de la „Casa iubirii”.