Etapele sunt televizate în peste 200 de țări și sunt unele dintre cele mai urmărite întreceri, fiind depășite doar de J ocurile Olimpice și Campionatul Mondial de Fotbal.
Citeste si: Cum iti sustii copilul in practicarea sportului de performanta
Cele mai îngrozitoare accidente din Formula 1
Cel mai grav accident din cadrul concursului de Formula 1 a avut loc pe data de 1 mai 1994, în Marele Premiu de la Imola, Italia, unde cunoscutul pilot Ayrton Senna și-a pierdut viața. Acesta a fost unul dintre cei mai buni piloți din istorie, iar în cadrul competiției, cu o viteză de peste 300 km/h, a luat un viraj, în urma căruia a lovit parapetele de beton.
În anul 1976, marele campion austriac, Niki Lauda, a suferit un accident similar, în care a intrat în parapetul de beton al circuitului de la Nurburgring, Germania.
Felipe Massa a scăpat ca prin urechile acului în 2009, în timpul calificărilor de la Hungaroring.
Citeste si: Doliu în lumea fotbalului românesc! A murit Gabi Oancea, fost fotbalist român, la doar 54 de ani
Citește și: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12
Cum au evoluat mașinile de Formula 1 în ultimii ani
În anul 1950 a avut loc prima competiție ce a fost numită F1 și are o vechime de 72 de ani. Pe parcursul anilor au existat foarte multe schimbări în privința regulilor, tehnologiilor, dar mai ales în privința mașinilor. Mașinile au evoluat foarte rapid, iar unele dintre acestea au ajutat la modul în care bolizii aveau să fie construite în viitor.
În 1959 a câștigat campionatul o mașină, Cooper T51 Climax, ce a schimbat următorii bolizi ce au concurat în F1, mașina era diferită pentru că avea un motor în partea din spate ce a dat mașinii un centru de greutate mai central și mai jos, ce a schimbat mașinile din competiție până în anul 1961.
Firma Renault a intrat în competiție în anul 1977, cu modelul T51 Climax. Acest model a adus ceva nou mașinilor din competiție, motorul supraalimentat, ce producea 500 de cai putere. Până în anul 1979 mașinile cu supra-alimentate au început să ocupe locuri pe podium și în anul 1983 toate mașinile avea motoare supra-alimentate ce atingeau peste 700 de cai putere.
Surse: libertatea.ro, startupblog.eu
Citeste si: De ce nu l-a lăsat Cătălin Moroșanu pe fratele lui să facă și el K1! Claudiu era talentat și fusese remarcat