Claudia Ion, Kanal D: "Vrem sa crestem cu 30% in 2014. Suntem nevoiti sa marim preturile"

Editor: Alexandra Dragos Autor: M.A.
Actualizat: 13 oct 2020, 16:30

Conducerea Kanal D, al treilea cel mai vizionat canal de televiziune de pe piata locala, mizeaza pe o crestere de 30% a veniturilor anul acesta, a declarat pentru Wall-Street.ro, Claudia Ion, directorul de vanzari al postului.

 

Claudia Ion, Kanad D: "Vrem sa crestem cu 30% in 2014. Suntem nevoiti sa marim preturile"
Conducerea Kanal D, al treilea cel mai vizionat canal de televiziune de pe piata locala, mizeaza pe o crestere de 30% a veniturilor anul acesta, a declarat pentru Wall-Street.ro, Claudia Ion, directorul de vanzari al postului.
Canalul a avut o crestere de circa 27% a veniturilor in primele 11 luni ale anului, majorarea fiind determinate de audientele mai mari fata de 2012, dar si de faptul ca postul de televiziune detinut de turcii de la Dogan de la
a majorat preturile cu aproximativ 10% anul trecut.
“Suntem nevoiti sa le marim si anul acesta pentru ca pe toti ne costa mai mult productia de continut decat pretul cu care il vindem, pentru ca toate companiile de televiziune au raportat pierderi. Cand cererea de publicitate a scazut, a fost si o scadere abrupta a preturilor, dar din toamna trecuta am constat o cresterea a cererii si din septembrie si pana la finalul am fost sold-out.
Ceea ce s-a vazut in rapoarte a fost o incarcare 100%, dar cererea a fost de 140% deci nu am putut onora toate comenzile si pentru ca spatiul este limitat, normal ar fi sa marim preturile”, explica Claudia Ion.
Printre productiile care aduc cele mai mari audiente pentru Kanal D se numara Suleyman Magnificul, Stirile Kanal D, Wowbiz, Asta-i Romania, Ochii din umbra, Teo Show.
Anul trecut Kanal D si-a consolidat pozitia a treia intre cele mai vizionate posturi din Romania, acesta avand un rating de 1,4% si o cota de piata de 7% pe publicul comercial
(oameni intre 18 si 49 de ani din mediul urban), la nivelul intregii zile, potrivit datelor Kantar Media, oferite de Kanal D.
Intra pe wall-street.ro si citeste continuarea interviului acordat de Claudia Ion, directorul de vanzari al postului Kanal D.

Canalul a avut o crestere de circa 27% a veniturilor in primele 11 luni ale anului, majorarea fiind determinate de audientele mai mari fata de 2012, dar si de faptul ca postul de televiziune detinut de turcii de la Dogan de la a majorat preturile cu aproximativ 10% anul trecut.



Suntem nevoiti sa le marim si anul acesta pentru ca pe toti ne costa mai mult productia de continut decat pretul cu care il vindem, pentru ca toate companiile de televiziune au raportat pierderi. Cand cererea de publicitate a scazut, a fost si o scadere abrupta a preturilor, dar din toamna trecuta am constat o cresterea a cererii si din septembrie si pana la finalul am fost sold-out.
Ceea ce s-a vazut in rapoarte a fost o incarcare 100%, dar cererea a fost de 140% deci nu am putut onora toate comenzile si pentru ca spatiul este limitat, normal ar fi sa marim preturile
”, explica Claudia Ion.

Printre productiile care aduc cele mai mari audiente pentru Kanal D se numara Suleyman Magnificul, Stirile Kanal D, Wowbiz, Asta-i Romania, Ochii din umbra, Teo Show.

Anul trecut Kanal D si-a consolidat pozitia a treia intre cele mai vizionate posturi din Romania, acesta avand un rating de 1,4% si o cota de piata de 7% pe
publicul comercial (oameni intre 18 si 49 de ani din mediul urban), la nivelul intregii zile, potrivit datelor Kantar Media, oferite de Kanal D.

Intra pe wall-street.ro si citeste continuarea interviului acordat de Claudia Ion, directorul de vanzari al postului Kanal D.

Citește și: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii