Cu un palmares impresionant din care fac parte comediile ,,Minte-mă frumos” (2012) şi ,,Ghinionistul” (2017), Iura Luncaşu a doborat în trecut recorduri de spectatori, care l-au pregătit pentru experienţa ,,Faci sau Taci”, noul său proiect, pentru care a filmat timp de doar 22 de zile, în 13 locaţii diferite din Banat.
Despre ce a însemnat producţia comediei ,,Faci sau Taci”, Iura Luncaşu, în calitate de regizor, scenarist şi producător declară: ,,Filmările au fost spectaculoase.
Tot Iura Luncaşu subliniază importanţa cooptării de investitori în producţia locală, încă din faza de proiect: ,,Având în vedere ca eu sunt într-o zona de film independent şi tot caut pârghii de a construi un alt tip de produs, este absolut important să ai parteneri.
Era evident că eu căutam acei oameni care au o viziune, nişte oameni speciali, care să aibă încredere să dezvolte această piata. M-am bucurat enorm că cei de la The Story Lab au văzut acelaşi lucru ca noi şi că poveştile româneşti pot fi atât de atractive încât să genereze şi public pe măsură.“, a continuat Luncaşu.Un film independent semnat de casa de producţie Next Spot, comedia ,,Faci sau Taci” a fost realizată cu sprijinul Vertical Entertainment şi The Story Lab, divizia de conţinut a agenţiei internaţionale Dentsu Aegis Network.
Despre decizia de a investi în producţia filmului, Răzvan Varabiescu CEO Dentsu Aegis Network România a declarat: ,,Parteneriatul cu Faci sau Taci este un pas firesc în continuarea strategiei The Story Lab România de a investi în conţinut premium, după ce a finantat filme din portofoliul international şi formate tv. Universul media se schimbă, modul în care oamenii consumă conţinut se schimbă, soluţia pentru branduri este de a fi integrat natural în conţinut încă de la formarea acestuia.”,The Story Lab este un investitor, producător şi distribuitor global de conţinut de divertisment premium, cu sediul în Londra şi cu o echipă de peste 300 de profesionişti din domeniu în întreaga lume.
Începând cu 2015, The Story Lab distribuie cu succes formate TV de prime time, cum ar fi Ninja Warrior, şi ofera soluţii strategice de producţie, parteneriat şi generare de conţinut pentru clienţii săi.
Povestea comediei ,,Faci sau taci” aduce în prim plan reţelele de traficanţi de carne vie, care de această dată au căpătat proporţii îngrijorătoare. O grupare atipică, fără denumire, fără identitate, activează în România şi servisează ţările vecine. Până aici, nu e nimic amuzant. Dar atunci când câţiva funcţionari români primesc vizita oficialilor din Spania şi trebuie să pună la cale o misiune specială, iar spaniola lor constă în Hola, mamacita, Shakira, Pique, lucrurile se complică. Pornim în misiune, dar care-i aia? Recunoaşte, lucrurile devin amuzante.
Noroc că există şi oameni competenţi. Misiunea e pe cale să înceapă. O echipă de 6 fete de la forţele speciale, miniştri, comisari, un şofer nedumerit, un infractor cu identitate ascunsă, un funcţionar plin de pofte carnale, cu toţii se pun în mişcare.
Se instalează tabăra de operaţiuni şi se aplică planul: fetele, care mânuiesc armele la fel de bine cum mânuiesc rujul, trebuie să intre adânc sub acoperire într-un semi-bordel, o casă conspirativă de tranzit unde sunt ţinute ostaticele în drumul spre Rusia sau Serbia. Şi aici, e mai mult decât umor, mai aducem şi suspans, bătăi, intervenţii în forţă, secrete de alcov, idile, twist-uri şi multă acţiune.
Din 22 martie, ,,Faci sau Taci” aduce pe marile ecrane o distribuţie impresionantă, formată din nu mai puţin de 16 nume sonore precum: Augustin Viziru, Levent Sali, Gică Craioveanu, Cătălin Cazacu, Codin Maticiuc, Cosmin Nedelcu (Micutzu), Bogdan Mălăele, Diana Dumitrescu, Sandra Izbaşa, Giulia, Oana Moşneagu, Ana Baniciu, Cristina Visterneanu, Monica Bârlădeanu, Maria Popoviciu şi Horia Brenciu.