Consumatorii înțelepți: noul grup de cumpărători și cum pot schimba consumul

Autor: D.I.

În ultimii ani au avut loc multe schimbări demografice și culturale care au afectat consumatorii și modelele de consum.

Schimbările demografice au implicat creșterea de noi generații de cetățeni în calitate de consumatori și preferințele lor ca elemente proeminente în activitatea comercială. Nu este nevoie să ne mai gândim la modul în care milenialii au determinat companiile să se concentreze pe elemente noi și să se prezinte abordând noi probleme.

Schimbările sociale au modificat și modul în care se vând produsele. Cel mai bun exemplu pentru a înțelege acest aspect este analizarea modului în care s-au schimbat familiile și modul în care această schimbare a afectat ofertele de afaceri. Un supermarket este unul dintre cele mai bune scenarii pentru a-l înțelege.

Însă toate aceste schimbări trebuie să adauge și o nouă viziune asupra modului în care are loc consumul și asupra a ceea ce pot oferi companiile.

Consumatorii și-au pierdut cumva inocența și asta a avut un impact asupra obiceiurilor și preferințelor de cumpărare în raport cu brandurile. Poate fi un alt efect al schimbărilor sociale sau pur și simplu consecințele ultimilor ani de consum la nivel înalt, dar relația dintre cumpărători și companii s-a schimbat.

Această schimbare nu a afectat numai modul în care se vând produsele și cum se cumpără, ci și modul în care sunt consumatorii. În ultimul timp, au apărut noi grupuri de consumatori și noi modalități de abordare a companiilor și a serviciilor și produselor acestora. De exemplu, din ce în ce mai des apar consumatorii activiști în deciziile de cumpărare sau consumatori care doresc ca firmele să se încadreze în anumite profiluri. Și, în acest scenariu, poate fi integrat „consumatorul înțelept”.

Noul consumator înțelept

Consumatorul înțelept s-a născut în mijlocul boom-ului consumismului excesiv și ca un fel de alternativă pentru el. Este un fel de alternativă la consumatorul obișnuit.

 Consumatorii înțelepți au învățat să cumpere în mod alternativ și au reușit să învețe cum și când îi ajută consumul să-și îmbunătățească viața de zi de zi sau anumite valori (și, de asemenea, când să nu facă asta) și să consume în consecință.

Acești consumatori, care au fost identificați într-un studiu de către cercetătorii de la Raymond A. Mason School of Business de la Colegiul William & Mary din Virginia, sunt un fel de nivel aspirațional, sunt tipul de consumator care și-ar dori oamenii să fie.

Consumatorii înțelepți apar din mai multe părți. Ei nu trebuie să fie la un nivel economic specific. De fapt, există la toate nivelurile economice. La nivel social, aceștia sunt, de asemenea, variați. Pot fi de la persoane care sunt consumatori individuali, până la cupluri sau familii.

companiilor și a serviciilor și produselor acestora. De exemplu, din ce în ce mai des apar consumatorii activiști în deciziile de cumpărare sau consumatori care doresc ca firmele să se încadreze în anumite profiluri. Și, în acest scenariu, poate fi integrat „consumatorul înțelept”.

Noul consumator înțelept

Consumatorul înțelept s-a născut în mijlocul boom-ului consumismului excesiv și ca un fel de alternativă pentru el. Este un fel de alternativă la consumatorul obișnuit.

 Consumatorii înțelepți au învățat să cumpere în mod alternativ și au reușit să învețe cum și când îi ajută consumul să-și îmbunătățească viața de zi de zi sau anumite valori (și, de asemenea, când să nu facă asta) și să consume în consecință.

Acești consumatori, care au fost identificați într-un studiu de către cercetătorii de la Raymond A. Mason School of Business de la Colegiul William & Mary din Virginia, sunt un fel de nivel aspirațional, sunt tipul de consumator care și-ar dori oamenii să fie.

Consumatorii înțelepți apar din mai multe părți. Ei nu trebuie să fie la un nivel economic specific. De fapt, există la toate nivelurile economice. La nivel social, aceștia sunt, de asemenea, variați. Pot fi de la persoane care sunt consumatori individuali, până la cupluri sau familii.

Ceea ce îi unește

Ce au toți în comun? Cheia constă în caracteristicile personalității lor în calitate de consumatori. Cercetătorii au subliniat că au în comun cinci caracteristici: intenționalitate, contemplare, măiestrie emoțională, transcendență și deschidere. Adică sunt consumatori care au anumite intenții cu privire la ceea ce fac și cumpără, care trec dincolo de asta sau nu se lasă influentați de primul impact emoțional în relația lor cu brandul.

Sunt tipul de consumator care înainte de a cumpăra un lucru ia în considerare mai multe aspecte. Analizează dacă îl va folosi, costurile ascunse ale produsului sau dacă îi va îmbunătăți cu adevărat starea de bine.

 Acești consumatori se aseamănă în ceea ce privește modelele lor de consum și în deciziile pe care le iau, dar și în alte aspecte ale vieții lor. Tiparele lor în calitate de cumpărători se potrivesc cu orientările generale ca cetățeni.

Consumatorul înțelept alege produse frumos organizate pe raft

Consumatorul înțelept întotdeauna este atras de produse organizate frumos pe rafturi. Cei mai mulți dintre reprezentanții magazinelor sunt conștienți de faptul că amenajarea eficientă a produselor pe rafturi joacă un rol esențial în atragerea clienților și creșterea vânzărilor. Prin urmare, se străduiesc să organizeze cât mai bine produsele pe rafturi.

În atingerea obiectivului folosesc rafturi metalice pentru magazin. Dacă și obiectivul dvs. este să atrageți atenția consumatorilor asupra produselor de care dispuneți, achiziționați rafturi pentru magazin intrând pe Rafturimetaliceaz.ro.

Rafturile de care aveți nevoie sunt doar la un clic distanță de voi. Pășiți în universul rafturilor de calitate, alegeți-vă rafturile potrivite și atrageți atenția consumatorului înțelept. Mult succes!

 

Taguri: