Primarul Sectorului 4, care a reabilitat pasajul, a declarat că TIR-ul care a rupt delimitatorul avea o înălțime de 4,2 metri, cu mult peste înălțimea de 3,5 m a indicatorului, relatează Digi24.
Pasajul Unirii, închis la doar câteva zile după ce a fost inaugurat
„Un TIR de 4,2 metri înălțime a rupt poarta de fier montată înaintea intrării în Pasajul Unirii!
Deși indicatorul montat pe poarta de la intrarea în tunel arată CLAR că limita de înălțime este de 3,5 metri, șoferul nu a respectat semnul rutier.
Citeste si: Când va fi redeschis Pasajul Unirii. Traficul din Capitală a fost serios dat peste cap în timpul lucrărilor
Vă reamintesc faptul că această limită de înălțime de 3,5 metri a existat și înainte de reabilitarea Pasajului Unirii”, a transmis Daniel Băluță, primarul sectorului 4 al Capitalei, pe Facebook.
Circulația prin pasaj a decurs normal după aproape două ore.
Trei incidente au avut loc de la redeschiderea Pasajului Unirii
Nu este primul incident care a avut loc de când a fost redeschis Pasajul Unirii. În urmă cu două zile, un șofer de autocar a rămas blocat sub delimitatorul de înălțime de la intrarea în pasaj.
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii
„Respectați regulile și semnele de circulație afișate clar încă de la intrarea în Pasajul Unirii!
Altfel, riscați să vă răniți, pe voi sau pe alți participanți la trafic, să vă avariați mașinile și să suportați cheltuielile de refacere pentru eventualele distrugeri provocate la acest obiectiv realizat și pus în siguranță de comunitatea Sectorului 4.
Ieri, un șofer de autocar a ignorat semnul de circulație pe care era specificată clar înălțimea maximă pe care un autovehicul trebuie să o aibă pentru a putea intra în pasaj, și a rămas blocat în poarta de protecție de dinainte de intrarea în tunel.
Este bine totuși că nu s-a întâmplat ceva mai grav, însă nici nu vreau să mă gândesc ce s-ar fi întâmplat în pasaj, dacă nu era acest delimitator din fier pe care este afișată restricția de 3,5 metri înălțime?”, a mai scris Daniel Băluță, cu doar două zile în urmă.
„Pasajul rutier Unirii se redeschide circulaţiei înainte de începerea noului an şcolar. După 77 de zile de muncă, fără niciun fel de întârziere, lucrările de punere în siguranţă a celui mai important obiectiv de infrastructură din Capitală s-au încheiat. Urmare a unei investiţii de 12 milioane de euro, Pasajul rutier Unirii, cu o lungime de aproximativ 900 de metri, a devenit cel mai sigur tunel rutier, din punct de vedere al infrastructurii din România, dar şi cel mai tehnologizat din ţară”, a transmis Primăria Sectorului 4. Pentru reabilitarea Pasajului Unirii s-au investit 12 milioane de euro.