Blue Air a declarat că începând de la data de 10 octombrie aceștia își vor reîncepe activitatea, după ce Administrația Fondului pentru Mediu a decis ridicarea opririi puse pe conturile companiei și eșalonarea datoriei pe 12 luni.
Peste 54.000 de români trebuie să-și recupereze banii pe biletele de avion, după ce Blue Air a anulat peste 400 de zboruri
Blue Air a anunțat că în perioada 6 septembrie-10 octombrie în care toate cele 401 de zboruri au fost anulate peste 54.000 de români au fost afectați.
Compania încearcă să găsească o scuză pentru cei afectați de anularea zborurilor spunând că aceștia au primit alte alternative prevăzute în legislația în vigoare, mai exact rambursarea biletelor de călătorie, rerutarea pe următorul zbor disponibil publicat pe website sau rambursarea în
Tot compania Blue Air a anunțat că datoriile se ridică la 230 milioane euro, ceea ce înseamnă 50% din totalul veniturilor realizate într-un an normal de operare. „S-a oprit o companie aeriană şi s-a oprit de tot, iar credibilitatea Blue Air a fost puternic zdruncinată. În aceste momente facem o evaluare atentă ca să înţelegem care ne este capacitatea de operare. În decursul zilei de mâine vom reveni cu un comunicat oficial în care vom anunţa exact ce zboruri vom relua, fie cu sprijinul TAROM sau a altor operatori încercăm să aducem acasă pasagerii blocaţi în aeroporturile străine”, au anunţat reprezentanţii companiei.
Citește și: Greutate si inaltime copii in functie de varsta
Cum își pot recupera mai ușor banii pe biletul de avion cei care au cumpărat bilete de la Blue Air
Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a anunţat că alocă 5 milioane de lei, adică aproximativ un milion de euro companiei aeriene de stat TAROM, astfel încât să-şi pună aeronavele la dispoziţie şi să aducă toţi românii afectaţi de anularea zborurilor Blue Air în ţară.
Pentru a vă recupera banii trebuie să apelați numărul de telefon 0318 210 120, între orele 08:00 și 22:00, însă acest proces poate dura mai mult din cauza numărului mari de pasageri ce îl apelează. După ce vă răspunde operatorul, îi explicați problema pe care o aveți, iar el va da un mail departamentului de restituiri și suma pe care ați plătit-o se va întoarce pe cardul pe care îl aveți.
Surse: digi24.ro, observatornews.ro, madalincristian.ro