Cum iti seteaza o agentie de ads campaniile?

Autor: Daniela Iliuta
Actualizat: 07 mai 2021, 19:19

La fel ca orice business, fiecare agentie de ads are o strategie privind fiecare campanie de PPC si urmareste un plan propriu. Dar exista si elemente comune.

Atunci cand setezi campaniile trebuie sa ai in vedere ca aceasta etapa reprezinta 50% din succesul promovarii. O agentie de ads iti poate aduce de la inceput un plan privind toate activitatile pe care le va realiza pentru a seta toate campaniile din contul tau astfel incat structura campaniilor sa fie usor de administrat si sa ai parte de cresteri constante. 

Strategia pe care o urmeaza o agentie de ads trebuie sa depinda de obiectivul fiecarei campanii, adica daca aceea campanie se refera la generarea de vanzari, de leaduri sau chiar de promovarea brandului.

 

Care sunt principalele setari pe care agentia de ads trebuie sa o realizeze intr-un cont de Facebook?

1. Setare Pixel. Cel mai important cod pe care il adaugi in site-ul tau. Este acel cod care urmareste activitatea vizitatorilor site-ului tau si interactiunea lor cu produsele tale.

2. Setare audienta. Crearea unei audiente in functie de varsta, gen, functie, interes, comportament, locatie, limba etc.

3. Setare anunturi. Anunturile pot fi dinamice, colectii, imagine ori video sau postari. Acestea se seteaza in functie de specificul fiecarei activitati.

4. Setare campanii. Obiectivele principalele ale unei campanii sunt legate de cresterea volumului de vanzari si/sau a numarului de clienti.

5. Setare lista produse. Este un fisier exportat din site care contine informatii despre produsele existente pe site si pe care le importa in Facebook Ads pentru a-l utiliza in campaniile de promovare.

 

Dar intr-un cont de Google?

1. Setare tracking. se adauga un cod in site-ul tau astfel incat prin Google ads fiecare utilizator va avea un id unic si se va sti istoricul interactiunii pe site.

2. Setare campanii. sunt multe tipuri de campanii: shopping, smart, Dynamic search ads, Keywords (cuvinte cheie axate pe produs), Remarketing, Display si Youtube.

3. Setare conversii. Conversiile pot fi legate de finalizare comenzii, adaugarea unui anumit produs in cos, accesarea a doua-trei pagini din site, abonarea la newsletter, transmiterea formularului de comanda, completarea si transmiterea CV-ului din pagina de cariera etc.

Toate aceste setari principale (de inceput) sunt foarte importante deoarece fara ele campaniile pot avea un efect negativ sau vor avea un nivel de indeplinirea a obiectivelor foarte scazut. In plus, urmarirea indeplinirii obiectivelor ar fi foarte greu de realizat. 

Chiar daca ti se pare ca aceste setari sunt simple, poti intampina multe dificultati, astfel recomand ca setarile sa fie realizate de catre o agentie de ads. In plus, opteaza pentru extinderea serviciilor PPC, adica sa iti seteze mai multe tipuri de campanii si de anunturi care sunt relevante pentru afacerea ta, chiar daca in acest moment nu le vei utiliza, cand va fi nevoie vei activa campania respectiva cu doar cateva clicuri.

 

 

Taguri: