Rețeaua de socializare TikTok a fost lansată în 2016 și în principiu a fost văzută ca o aplicație de divertisment, însă lucrurile au evoluat și au apărut metode prin care poți câștiga și bani din contentul realizat. Cu ajutorul acestei platforme se pot câștiga sume considerabile, însă trebuie să ții cont de anumite trucuri pentru a reuși să performezi în industria online-ului.
Cum poți să faci bani din TikTok. La ce număr de urmăritori poți face live
TikTok-ul este cea mai utlizată platformă a momentului de oamenii din lumea întreagă. Dacă ești pasionat de divertisment și vrei să faci și bani din asta, iată că am prgătit câteva trucuri prin care poți câștiga sume frumoase din propria pasiune.
-Promovarea altor conturi de TikTok: este una dintre cele mai simple metode de monetizare. Cu cât ai mai mulți urmăritori pe cont, iar conținutul este mai interesant, cu atât poți cere mai mulți bani pentru a promova alte conturi.
- Administrarea altor conturi: sunt mulți bloggeri care au devenit cunoscuți pe rețele de socializare, precum Instagram sau YouTube, iar timpul nu le mai permite să administreze și alte conturi.
Citeste si: ATENȚIE! Un copil de 11 ani se luptă pentru viață după o provocare de pe TikTok: "Sunt mortale!"
- Promovarea melodiilor: TikTok-ul este cunoscut și pentru faptul că utilizatorii se înregistrează cântând diferite piese.
Citește și: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii
- Monetizarea emisiunilor Live: poți începe cu flux live abia după ce ai ajuns la o mie de abonați. În acest caz monetizarea se poate face în două feluri: prin publicitatea sau prin donații.
- Vânzare de videoclipuri: un videoclip de doar 15 secunde poate ajunge să coste 300 de dolari la Shutterstock, așa că dacă nu ești pasionat să te filmezi, poți înregistra videoclipuri pentru alți tiktokeri.
- Specialist în direcționare TikTok: la fel ca alte rețele de socializare, și TikTok beneficiază de publicitate internă direcționată. Majoritatea bloggerilor se bazează pe un specialist pentru acest lucru, așa că și tu poți analiza publicul țintă și să configurezi publicitatea.