Cum poți să-ți reduci cu până la 40% costurile cu asigurările. Optimizează-ți pachetul de polițe cu un audit al asigurărilor

Autor: Oana Picerea

În zilele noastre, doar asigurările obligatorii nu mai sunt suficiente pentru a-ți oferi o protecție adecvată, de aceea orice antreprenor sau companie mare care vrea să crească și să evite falimentul din varii motive este pregătiră să încheie o serie de asigurări care să-i protejeze munca.

În peisajul economic actual și într-o lume globalizată, pericolele sunt la tot pasul și pot apărea în orice domeniu. Fie că vorbim despre atacuri cibernetice sau greșeli și omisiuni IT, fie că vorbim despre reputația comercială, fie că vorbim despre orice fel de eroare involuntară care poate atrage pierderi de milioane de euro, în viața fiecărui patron, liber profesionist sau manager de companie 

pot apărea situații neprevăzute extrem de dificile care duc la pierderea reputației, excluderea din piață sau chiar faliment.

În acest context este, asigurările sunt gura de oxigen de care fiecare are nevoie. Dar când polițele pe care trebuie să le închei sunt prea multe, iar oferta este prea mare, de cele mai multe ori poate fi extrem de dificil să alegi asigurările care se potrivesc perfect nevoilor tale, la prețuri avantajoase. Astfel, apar situații în care, deși ai încheiate o serie de asigurări, acestea nu sunt optime pentru activitatea ta și pot apărea situații pentru care nu ești asigurat și devii bun de plată. 

În astfel de situații, ai nevoie de un broker de asigurare, care să-ți facă un audit în urma căruia vei fi mai bine asigurat și vei plăti și mai puțin pentru întregul pachet de polițe pe care îl ai. 

Un program de audit al asigurărilor aduce numeroase avantaje atât firmelor mici, cât și celor mari și mijlocii care vor să-și upgradeze polițele necesare pentru protejarea bunurilor și a angajaților. Prin intermediul activității de audit, o echipă de experți în asigurări va analiza contractele existente pe care le vor optimiza, astfel încât să obțină pentru clienții lor reducerea costurilor implicate și avantaje maxime posibile.

Printre beneficiile care pot fi obținute, se numără identificarea riscurilor și a deficiențelor cu o precizie maximă în vederea prevenirii unor probleme semnificative, atingerea conformității cu standardele și reglementările în vigoare și optimizarea eficienței operaționale a asigurărilor existente. De asemenea, după auditul de asigurări, poți beneficia și de reduceri de costuri semnificative pentru polițele încheiate. Nu trebuie uitată nici posibilitatea accesului la consultanță specializată în vederea recuperării daunelor, în cazul în care au loc evenimente nedorite.

Programul de audit al asigurărilor se realizează în baza unui contract de confidențialitate, iar la final clientul primește un raport detaliat cu recomandări și soluții. Un audit poate aduce o reducere a costurilor cu până la 40% din prețul plătit pe polițe, iar clientul va beneficia de consultanță gratuită de la experții în asigurări care îi vor propune cele mai bune soluții de asigurare.

Leader Team Broker, compania de brokeraj cel mai bine cotată în România pentru pachetele inovative de polițe pe care le creează și serviciile de nișă pe care le oferă, atât pe piața locală, cât și în peste 20 de țări europene, lucrează cu peste 30 de asiguratori naționali si internaționali si oferă peste 700 de produse de asigurare din care poți alege varianta cea mai potrivită pentru tine și afacerea ta. Totodată, consultanții Leader Team te vor reprezenta în discuția cu toți asigurătorii și vor negocia pentru tine cele mai avantajoase oferte, în funcție de nevoile tale, reducând costurile semnificativ. De asemenea, prin intermediul departamentului de daune intern, brokerul oferă sprijin și consultanță tuturor clienților săi, indiferent de asigurătorul și produsul de asigurare alese.