Cum să impresionezi la interviu și să atragi viitorii angajați?

Author: Lavinia Medrea

Te întrebi cum să prezinți compania și beneficiile sale sau, mai exact, ce ar trebui să spui și ce ar trebui să eviți atunci când faci un interviu ca reprezentant al departamentului de resurse umane?

Experții recomandă ca nu doar candidații să se pregătească înainte de un interviu, ci și cei care îl susțin, pentru că este important ca persoana venită la interviu să obțină o imagine corectă despre firmă. În acest mod, ea va fi mai motivată să descopere mai multe și, eventual, să își dorească să devină parte din echipă. Acest articol îți va oferi sfaturi despre cum să impresionezi și să atragi viitori angajați cu ajutorul cuvintelor.

Iată ce ar trebui să știi și ce anume este benefic să spui despre firmă în cazul în care vrei să angajezi un candidat:

1. Despre cultura organizațională

Prezentarea cu transparență este esențială atunci când îi vorbești unui candidat despre firma voastră. Este important să furnizezi informații de bază într-un mod clar și concis, oferind o imagine autentică despre mediul vostru de lucru. Povestește-i despre o zi tipică de muncă, evidențiind atât aspectele pozitive, cât și provocările de zi cu zi. În acest fel, candidatul va obține o imagine detaliată a atmosferei de lucru și a valorilor voastre, contribuind la construirea unei conexiuni autentice cu organizația și cultura internă.

2. Despre beneficiile pe care firma le poate oferi 

Este important să comunici în mod clar și direct beneficiile pe care firma voastră le oferă angajaților. Pe lângă fișa postului, este benefic să atașezi și o anexă cu avantajele clare pe care le pot avea angajații. Acestea pot include al 12-lea salariu, zi liberă de ziua de naștere, sporuri de muncă, tichete de vacanță, cadouri de 8 Martie și alte beneficii care ar putea stârni interesul lor. De asemenea, puteți ca echipă/departament să vă gândiți să alegeți Pluxee pentru tichete cadou, fiind o opțiune excelentă pentru toți angajații.

3. Despre oportunitățile de dezvoltare 

Un alt aspect foarte important este reprezentat de oportunitățile de dezvoltare pe care le puteți oferi angajaților voștri. Cursurile de pe platforme online, webinariile, creșterea salarială și avansarea în funcție sunt elemente pe care le puteți pune la dispoziția lor, comunicându-le în partea de interviu. Aceste informații trebuie prezentate cu grijă și ponderat, astfel încât candidatul să înțeleagă importanța dezvoltării profesionale în cadrul companiei voastre.

Cu alte cuvinte, dacă ai observat și ți-a atras atenția CV-ul unui candidat și ai vrea să îl aduci în compania ta, poți să creezi o imagine pozitivă despre firma ta oferind câteva informații de bază care să fie cu adevărat esențiale în tot acest proces de recrutare. Fie că este vorba despre oportunitățile de dezvoltare, beneficii sau informații de bază despre orar, cultura organizațională etc., este important să îi prezinți candidatului și partea mai puțin plăcută. Cu sinceritate, entuziasm și claritate, cu siguranță candidatul pe care l-ai remarcat va deveni un viitor angajat în firma voastră.