Cum să începi pe TikTok? Top Sfaturi pentru a avea succes pe platforma

Author: Bogdan Frațilă
Actualizat: 25 nov 2023, 00:50

"TikTok are reputația de a fi o platformă pentru generația Z - dar în ultimii doi ani, publicul său s-a maturizat și s-a diversificat"!

Sursa: PixaBay

"TikTok are reputația de a fi o platformă pentru generația Z - dar în ultimii doi ani, publicul său s-a maturizat și s-a diversificat"!

"TikTok are reputația de a fi o platformă pentru generația Z- dar în ultimii doi ani, publicul său s-a maturizat și s-a diversificat", spune Oscar Mackenzie, șeful departamentului de marketing al aplicației de investiții comunitare Shares. "Vrei să fii acolo unde se află deja publicul tău- ca aplicație B2C axată pe persoane cu vârste cuprinse între 20 și 30 de ani, TikTok părea o platformă bună pentru a experimenta."

"TikTok are reputația de a fi o platformă pentru generația Z- dar în ultimii doi ani, publicul său s-a maturizat și s-a diversificat"!
[Sursa: PixaBay]

Uitați de perfecționism

TikTok se pretează la joacă. Nu există așteptarea ca totul să fie lustruit și foarte bine produs- TikTok este mai iertător cu conținutul lo-fi.

Folosește-ți telefonul, optează pentru videoclipuri și muzică din stoc și folosește-ți echipa pentru a-ți prezenta videoclipurile. Principalul dvs. obiectiv ar trebui să fie executarea de videoclipuri simple și difuzarea lor în mod regulat. Nu trebuie să investiți foarte mult la început pentru a porni.

Stabiliți teme de conținut

Dacă afacerea dvs. se bazează pe o aplicație, videoclipurile dvs. nu pot fi doar cu oameni care folosesc aplicația. Nimeni nu se va uita. În schimb, gândiți-vă ce probleme puteți ajuta publicul dvs. să rezolve, fiind în același timp distractiv. De exemplu, noi ne ocupăm de investiții- este o lume complicată, în mișcare rapidă și în continuă schimbare- așa că misiunea noastră de conținut este de a informa și de a educa publicul nostru cu privire la companiile publice și la știrile de actualitate.

Simțiți-vă confortabil să experimentați

Aflați ce rezonează cu publicul dumneavoastră. Experimentați cu diferite formate, tipuri de conținut și lungimi de videoclipuri. Strategia noastră de bază este educarea publicului nostru cu privire la investițiile pe piața publică, dar experimentăm cu subiecte precum investițiile în bunuri netradiționale (cum ar fi pantofii) pentru a vedea dacă subiectul general al "banilor" ne aduce noi audiențe. Uneori avem 500 de vizualizări la un videoclip și este în regulă, pentru că alții au 500 de mii- așa funcționează platforma.
Cu siguranță nu veți reuși să faceți totul bine din prima zi- răsfoiți TikTok-ul oricărui brand, cum ar fi Duolingo (care acum o fac praf!), și veți vedea evoluția conținutului lor.

Măsurați-vă tracțiunea

TikTok oferă analize excelente în partea din spate. De exemplu, puteți vedea că la 20 de secunde a existat o scădere a audienței. Acum trebuie să vă dați seama de ce. A fost din cauza lungimii videoclipului? A fost din cauza a ceea ce apărea pe ecran în acel moment? Găsiți punctele de durere în experiența utilizatorului și apoi adaptați-vă în consecință pentru data viitoare.
Dacă nu măsurați, nu are rost să experimentați. Atunci când măsurați, vă veți apropia de înțelegerea exactă a ceea ce ar trebui să folosiți pe platformă.

Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi

Citește și: Veste bună pentru gospodine și pensionare! Statul oferă bani pentru repartitoare. Cine va putea beneficia de un voucher de 750 de lei

"TikTok are reputația de a fi o platformă pentru generația Z- dar în ultimii doi ani, publicul său s-a maturizat și s-a diversificat"!
[Sursa: PixaBay]

Stabiliți corect durata videoclipului

Nu există un răspuns unic pentru toți. Conținutul de formă mai lungă, de până la 10 minute, este perfect dacă doriți să creați videoclipuri mai mult în stil documentar. Există, de asemenea, conținut condus de sunete în tendințe, care durează între cinci și șapte secunde. Punctul nostru ideal este între 30 și 40 de secunde- ne permite să spunem o poveste într-un mod care să nu rămână prea mult timp. Asigurați-vă că știți de ce optați pentru o anumită durată de conținut- este pentru a încerca să creați tendințe pe platformă, pentru a spune o poveste sau pentru că analizele v-au spus că acesta ar putea fi punctul dumneavoastră de atracție?

Redistribuiți-vă conținutul

Creați conținut pentru TikTok și faceți-l să muncească mai mult, reprofilându-l pentru Instagram Reels și YouTube Shorts. Conținutul diferit pentru diferite platforme poate împrăștia foarte mult echipele de brand- reutilizarea acestuia face ca investiția de timp și resurse să merite.

Faceți totul la nivel intern

Poate fi mai rapid să luați decizii, să creați conținut și să publicați dacă aveți un proces care vă aparține. Noi avem un creator de conținut intern care se ocupă de tot, de la scenariu, scriere, filmare și editare. Alți membri ai echipei se alătură pentru strategia de scriere a scenariilor sau pentru a împărtăși idei.

"TikTok are reputația de a fi o platformă pentru generația Z- dar în ultimii doi ani, publicul său s-a maturizat și s-a diversificat"!
[Sursa: PixaBay]

...dar nu puneți totul pe seama managerului dvs. de social media

S-ar putea să nu fi folosit niciodată TikTok înainte! Doar pentru că au social media în titulatura postului lor, nu înseamnă că acesta este rolul potrivit pentru ei. Gândiți-vă cine din echipă poate face acest lucru: Este, inițial, un efort comun între câteva părți? Aveți nevoie de cineva nou care să vină pentru o perioadă? Poate că managerul dvs. de social media se poate ocupa de asta? Are nevoie de un fel de asistent care să preia o parte din volumul de muncă?

Citește și: Mai mult de zece milioane de dolari pentru un tricou! Afla de ce!

Citește și: Acest tânăr de 24 de ani este noul numărul unu pe YouTube! Il cunosti?

Citește și: Binance caută sa se mareasca in România? Afla planul lor de investitie