Cum să plătești mai puțin pe asigurările companiei și să le optimizezi. Soluția: Auditul programului de asigurări

Author: Oana Iosif

Orice companie, indiferent de domeniul în care activează sau de mărime, se confruntă cu factori interni și externi care o pot deturna de la atingerea obiectivelor propuse, riscuri care se traduc în final în pierderi de bani, reputație și chiar dispariția de pe piață. De aceea, identificarea, evaluarea și minimizarea producerii unor astfel de riscuri este o componentă esențială în buna funcționare a unei organizații.

Analiza și evaluarea, în cadrul unui audit, a riscurilor care planează asupra afacerii, activelor, oamenilor care lucrează în organizație și, în ultimă instanță, asupra rezultatelor financiare ale companiei sunt esențiale pentru stabilirea ulterioară a unui program de asigurări, care să preîntâmpine sau să rezolve situațiile de criză.

Un program de asigurare este soluția cea mai bună pentru a minimiza efectele unor riscuri care amenință buna funcționare a afacerii. Pe o piața în continuă expansiune și cu o multitudine de variante de asigurări, alegerea celor mai potrivite polițe, care să ofere cea mai bună protecție în cazul unui eveniment neplăcut, se poate dovedi dificilă.

Leader Team Broker ajută companiile să își schimbe profilul de risc, astfel încât să îmbunătățească programele de asigurare, să reducă daunele și să minimizeze costurile. Compania dezvoltă și implementează analiza riscurilor în vederea îmbunătățirii acoperirii furnizate de programul de asigurare existent la nivelul companiei, soluții de reducere a riscului operațional, cât și concepte personalizate pentru protecția afacerii.

În baza unui contract de confidențialitate, Leader Team Broker realizează un audit al polițelor de asigurare, urmat de un raport detaliat cu recomandări și soluții. În acest fel, câștigi timp, bani, energie și ai parte de consultanță gratuită, iar după audit poți plăti cu până la 40% mai puțin pe polițele tale de asigurare.

Ce presupune managementul programelor de asigurare:

  • Auditul programului existent de asigurare;

  • Identificarea oportunității de a include noi riscuri asigurate/clauze suplimentare în programul existent;

  • Analiza contractelor cu terții, din punct de vedere al angajării răspunderii companiei, ce poate fi transferată în piața de asigurare;

  • Vizite de risc la locațiile clientului;

  • Elaborarea de rapoarte de evaluare a riscurilor pentru înțelegerea optimă, identificarea și prioritizarea soluțiilor de gestiune a riscurilor;

  • Elaborarea de rapoarte de inspecție de risc în vederea plasării poliței de asigurare;

  • Calibrarea expunerii reale a companiei, respectiv posibilitatea de stabilire a limitelor de despăgubire, a franșizelor etc.;

  • Elaborarea procedurilor în conformitate cu standardele internaționale ce permit o integrare în Sistemul de Management de Risc al companiei.

    De ce să alegi să faci auditul programului de asigurari:

  • După audit poți să ai o reducere de costuri cu până la 40% din prețul plătit pe polițe;

  • Leader Team are cele mai multe produse de asigurare pe piață lucrând cu peste 30 de asigurători naționali și internaționali și peste 700 de soluții/produse de asigurare din care poți alege;

  • Inovația este o caracteristică a Leader Team, care are în portofoliu produse unice pe piața din România aduse pe pe piață internațională a asigurărilor (asigurări cyber, asigurări de răspundere IT, asigurări de sănătate privată);

  • Leader Team are departament de daune intern și va oferi suport tuturor clienților indiferent de asigurătorul și produsul de asigurare ales.

 


Robi pare că își dorește o relație cu Teodora, însă aceasta nu este atât de hotărâtă, iar sfaturile celor apropiați au făcut-o să păstreze distanța față de concurentul de la „Casa iubirii”.