Fie că deţin deja un site web pentru cabinetul lor sau urmează să îşi construiască unul, medicii ar trebui să contacteze o agenţie de web design cu care să colaboreze. Majoritatea oamenilor care se confruntă cu probleme dentare folosesc internetul înainte de a-şi face o programare la medicul stomatolog. Este de la sine înţeles că, în general, programările se fac la unul din primele zece rezultate oferite de Google.
Viitorii pacienţi ai medicilor stomatologi vor vrea să viziteze pagina online a cabinetului şi de ce nu, să citească anumite review-uri din spaţiul online: aspect destul de important, mai ales pentru cei care au teamă de dentist.
Marketing-ul este astăzi baza succesului unui cabinet stomatologic
Reprezentanţii clinicilor dentare trebuie să înţeleagă că nu mai este suficient un spaţiu bine amenajat şi medici pregătiţi pentru a deveni cunoscuţi. În prezent, dacă o clinică lipseşte din primele rezultate Google şi din cadrul review-urilor online, înseamnă că nu este destul de populară.
Bineînţeles, toate aspectele acestea nu sunt cunoscute de medicii dentişti, situaţie în care este nevoie de colaborarea cu specialiştii.
Cum ajută o agenţie de marketing online un cabinet stomatologic?
În primul rând, trebuie să existe un site oficial al cabinetului pentru a fi promovat. Site-ul trebuie să fie practic, rapid, simplu de utilizat şi cu o estetică profesionistă. Dar la ce foloseşte un astfel de site bine construit dacă nu îl vede nimeni? Aici intervin profesioniştii de la o agenţie de marketing online. Scopul lor este de a creşte vizibilitatea clinicii pentru a atrage noi pacienţi. Prin urmare, site-ul web trebuie să ofere conţinut de calitate.
Concret, planul agenţiei constă în următoarele:
-
mărirea profitului;
-
creşterea veniturilor;
-
atragerea de noi pacienţi;
-
reducerea perioadei necesare pentru că un pacient să revină în clinică.
Agenţia va începe activitatea propriu-zisă de promovare doar după ce cunoaşte nevoile cabinetului stomatologic. Respectiv, specialiştii vor fi nevoiţi să se documenteze privind următoarele informaţii:
-
care sunt dificultăţile clientului;
-
cum funcţionează cabinetul;
-
cum arată industria/competiţia.
Investiţia în campaniile potrivite garantează prezenta în online
Conform VeryCreative.ro, principalele două tipuri de campanii utilizate pentru creşterea numărului de clienţi, a veniturilor şi a traficului pe platforma oficială din online sunt Google Ads şi Facebook Ads.
Prin Facebook Ads, numele clinicii va ajunge la cât mai mulţi utilizatori ai social media. Este binecunoscut faptul că oamenii petrec astăzi mare parte din zi verificând evenimentele, serviciile şi produsele promovate pe Facebook, aşa că prezenţa oricărui brand aici va aduce mari beneficii.
Cu ajutorul Google Ads, clinica se poziţionează în primele rezultate Google când utilizatorii internetului cauta servicii stomatologice. Mai mult de atât, în funcţie de cum decurge promovarea, campaniile sunt optimizate: au loc modificări pentru îmbunătăţire.
Sunt scumpe campaniile de marketing pentru un cabinet stomatologic?
Atunci când vine vorba despre campaniile de promovare a unui cabinet, nu există un cost standard. Împreună cu specialiştii de la agenţie, se va stabili o strategie personalizată luând în considerare nevoile cabinetului şi bugetul de care dispune.
Investind în promovarea online, avantajele cabinetului stomatologic nu vor întârzia să apară. Solicitarea agenţiei de rapoarte săptămânale poate demonstra rezultate obţinute şi diferenţele apărute odată cu strategiile profesioniste de promovare.
Colaborând cu o agenţie web design Bacau sau oricare alt judet, orice clinică stomatologică va putea să îşi puncteze eficient prezenta online şi să ajungă la un număr record de pacienţi într-un timp scurt.