Toamna trecută, Elon Musk a preluat compania de social media, Twitter, iar în urmă cu câteva zile, acesta a anunțat cea mai mare schimbare de care a avut parte aplicația, mai exact înlocuirea logo-ului.
Citește și: Ce se anunță săptămâna aceasta pentru Wall Street și Bursa Americana?
Cunoscuta pasăre albastră a logo-ului Twitter va fi schimbată
Duminică, 23 iunie, un mesaj pe Twitter i-a întristat pe toți fanii aplicației, mai exact vestea că pasărea albastră pentru care e cunoscută compania de social media va fi schimbată cu un X. Conturile corporative ale companiei au adoptat deja noua schimbare, dar și site-ul companiei. Această nouă prezentare a aplicației vrea să aducă împreună mai multe facilități.
Elon Muska declarat că acest X este un termen pentru o „aplicație pentru orice”, care își dorește să combine mai multe rețele sociale, mesageria instantanee și serviciile de plată, aplicație asemănătoare cu WeChat,
Nu se știe exact data la care noul logo va fi introdus, însă schimbarea acestuia era în plan de foarte mult timp, Elon Musk considerând despre această schimbare că trebuia să aibă loc în urmă cu mai mult timp.
Această schimbare nu este singura ce i-a întristat pe fani, la începutul acestei luni, Musk a anunțat că va limita numărul de tweet-uri pe zi pe care diferite conturi pot citi.Citește și: Greutate si inaltime copii in functie de varsta
Citește și: Scădere masivă a veniturilor din publicitate pe Twitter
Noi schimbări pe care le va aduce Elon Musk la Twitter
Schimbarea siglei vine pe măsură ce Musk a adus multe modificări platformei, inclusiv un impuls pentru serviciul de abonament lunar al Twitter, alături de tweet-uri mai lungi și o calitate video mai bună, renunțarea verificării pentru majoritatea utilizatorilor neplătitori, dar și limitarea numărului de tweet-uri pe zi pe care diferite conturi pot citi.
Elon Musk își dorește ca oamenii să poată face cumpărături, să asculte podcast-uri, să vadă videoclipuri, însă una dintre cele mai mari probleme pentru dezvoltarea unei astfel de aplicații este reprezentată de investiția majoră pe care omul de afaceri va trebui să o facă în personal și infrastructură.
„Investiția este foarte mare în ceea ce privește infrastructura cloud – vorbim de 40 de miliarde de dolari, 50 de miliarde de dolari în investiții inițiale. Twitter, ca aplicație autonomă, nu are infrastructura necesară pentru a deveni o aplicație totul.”, a spus analistul Mandeep Singh, potrivit cbsnews.com.
Citește și: Meta cu Threads răscolește social media în mai puțin de 48 de ore!