Cele două versiuni de motorizare, Blue dCi 115 şi TCe 150, ale seriei limitate Dacia Duster Extreme pot fi deja comandate în întreaga reţea de dealeri autorizaţi Dacia din România, informeză adevarul.ro.
Prețul pentru Dacia Duster Extreme variază între 21.900 şi 22.550 euro, varianta cea mai scumpă fiind cea cu 150 de cai putere, TCe 150. Blue dCi 115 are 115 cai putere și un motor diesel.
La modelele Blue dCi 115 şi TCe 150 întâlnim toate dotările de la Dacia Duster Prestige, la care se adaugă funcţia mâini libere, camera multiview sau avertizorul pentru unghi mort. Seria limitată Duster Extreme are, totodată, scaune încălzite pe față și tapiţerie cu elemente de design portocalii. Volanul şi maneta schimbătorului de viteze sunt îmbrăcate în piele.
Noua serie limitată de Duster, Extreme, vine cu o culoare în premieră, Grey Urban, neutilizată până acum pe niciun model Dacia.
Citeste si: Unde se găsesc seriile de șasiu la Dacia Logan. FOTO
Dacia, vânzări în creștere în 2021
În ciuda pandemiei de COVID-19 cu care întreaga lume s-a confruntat în 2021, Dacia a înregistrat anul trecut vânzări în creștere cu 3,1% față de anul precedent.
Dacia a vândut 537.095 de autoturisme în 2021, cele mai achiziționate autoturisme fiind Sandero și Duster. Au fost vândute 226.805 de exemplare Sandero și 186.001 de mașini Dacia Duster.
Citește și: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii
Anul trecut, Dacia a atins în Europa o cotă de piaţă record de 6,2% în segmentul vânzărilor către clienții particulari, devenind pentru prima oară în istorie a treia marcă europeană în rândurile acestui tip de public european, potrivit economedia.ro.
Dacia este lider de piață în rândul clienților particulari în România, Franţa și Maroc şi se situează în Top 5 în alte 9 țări europene în afară de România și Franța (Italia, Spania, Portugalia, Belgia, Austria, Polonia, Republica Cehă, Ungaria şi Croația). În Germania, marca se află în Top 10.
„Dacia este în prezent un adevărat motor de creștere pentru Renault Group. 60% din cumpărătorii de vehicule Dacia provin din afara grupului, în timp ce 75% din posesorii de Dacia rămân fideli mărcii atunci când cumpără o nouă mașină în locul celei vechi”, declara Denis Le Vot, director general al mărcilor Dacia & Lada.
„Această ofensivă se realizează în special datorită versiunilor superioare de echipare ale modelelor. Creșterea vânzărilor şi a cotelor de piaţă confirmă faptul că Dacia atrage o categorie tot mai largă de clienți. În 2022, Dacia deschide un nou capitol din istoria sa. Punerea în aplicare a planului nostru strategic se materializează în principal prin lansarea comercială a modelului Jogger şi prin introducerea Noii Identități de Marcă”, preciza Denis Le Vot.