Dan Negru, îndemn pentru românii care își fac vacanțele peste hotare: „Măcar o dată-n viață veniți și aici”.

Author: Andreea Buinoschi
Actualizat: 29 iul 2023, 11:44

Dan Negru este un împătimit al călătoriilor

Sursa: Facebook

Dan Negru este un împătimit al călătoriilor și se numără printre persoanele care au avut șanse de a vizita multe țări din întreaga lume, dar, chiar și așa, a rămas impresionat de România. De data aceasta, prezentatorul Kanal D a mers în Delta Dunării, alături de soție și de copii, acolo unde îi îndeamnă pe toți să ajungă.

„Cunosc români care au fost de vreo cinci ori în Grecia și niciodată-n Deltă. După Halkidiki și Albena, măcar o dată-n viață veniți și aici! Pentru că fericirea e călătoria, nu destinația!”, a postat acesta, în mediul online.

Dan Negru, îndrăgostit de Delta Dunării

Dan Negru și-a luat familia și o parte din zilele libere pe care le are a decis să le dedice relaxării în Delta Dunării.

Prezentatorul a fost impresionat încă din prima clipă de peisajele frumoase, pe care le știe foarte bine încă din copilărie, atunci când mergea în același loc, alături de părinții săi.

Acum, după ani și ani, revine cu drag, ori de câte ori are ocazie, în același loc, unde se bucură de frumusețile țării. În mijlocul naturii și înconjurat de frumusețile Deltei, Dan Negru nu a uitat să îi îndemne pe români să viziteze acest loc.

View this post on Instagram

A post shared by 𝘿𝘼𝙉 𝙉𝙀𝙂𝙍𝙐 (@negru_dan)

Citește și: Informatii despre pulsul normal in functie de varsta

Dan Negru, mesaj din mijlocul Deltei

A filmat câteva cadre, surprinzând cele mai frumoase peisaje din Deltă și i-a îndemnat pe toți să vină aici, pentru a se bucura de tot ceea ce Delta Dunării are de oferit.

Citește și: Fotografie de colecție cu Dan Negru! Cum arăta prezentatorul TV la doar doi ani: „Mi-a făcut-o tata”

„Am plecat spre Deltă în dimineața asta. Știu bine drumul, așa că, atunci când am trecut Dunărea, uite, aici e Dunărea, am luat-o pe malul ei și m-am dus spre Delta Dunării. Știu români care au văzut Grecia de vreo cinci, șase ori, dar nu au fost niciodată aici, în rezervația biosferei Delta Dunării.

Păi, dacă tot o ai în țară, de ce nu ai vedea-o măcar o dată, de curiozitate? E a treia deltă ca mărime din Europa, e douăzeci și doua din toată lumea. Suprafața cea mai compactă de stufăriș din lume e aici, în Delta Dunării din România.

Știu bine locurile astea. Când eram mai mic, veneam cu părinții mei, cu mama, cu tata.

Am filmat, apoi, în Delta Dunării. Mi-a povestit mult despre Delta Ivan Patzaichin, cu mult patos. Îmi plac locurile astea, îmi place liniștea din Delta Dunării. Căutați Delta, măcar o dată! Atunci când vin aici, caut locui liniștite.

Citește și: Dan Negru, apel la televiziunile românești după cazul „azilelor groazei”: „ Îi rog pe colegii mei din televiziuni ca măcar cu lecția asta să ne alegem după necazul azilelor”

Încă mai găsești bibani în Deltă, în apele astea. Încă se mai găsește și morun. Morunul e peștele ăla care trăiește până la 100 de ani. Prin anii '80, s-a prins cel mai mare morun din istorie, undeva pe la Sfântul Gheorghe. Avea 832 de kilograme și asta nu e deloc o poveste pescărească. Se vorbește și în ziua de azi despre captura aia mare de morun.

Îmi plac locurile liniștite din Deltă, îmi plac oamenii din Deltă. Undeva, pe ponton, sunt bibanii mei. Daria, Bogdan, copiii mei, Codruța, soția mea. Am văzut multe țări din lumea asta, dar mă bucur că am urcat în Carpați, că am ajuns la Voroneț, că am făcut baie în Marea Neagră sau că am venit în Deltă.

Aduceți-vă copiii în Deltă, măcar o dată în viață!”, a spus Dan Negru.