Sâmbătă și duminică, Kanal D a fost lider incontestabil de audiență cu “Survivor România”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Sâmbătă, 1 mai, Kanal D s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, pe toate categoriile de public. În intervalul de difuzare a reality-ului “Survivor România” (19:58 – 23:56), Kanal D a fost lider de piață și a înregistrat 9,9 puncte de rating și 26,o% cota de piață, pe targetul Național, 7,7 puncte de rating și 21,3% cota de piață, pe targetul All Urban, și 7,4 puncte de rating și
Ediția de sâmbătă “Survivor România” a fost urmărită de o medie de peste 1.7 milioane (1.742.000) de români din întreaga țară. Minutul de maximă audiență, atins la 22:31, a adunat în față micilor ecrane, la Kanal D, 2.328.000 de fani.
Citește și: Greutate si inaltime copii in functie de varsta
Duminică, 2 mai, Kanal D și-a menținut poziția de lider de piață, cu “Survivor România” (19:59 – 23:59). Kanal D a fost pe primul loc în preferințele telespectatorilor, pe toate categoriile de public. Astfel, Kanal D a înregistrat 9,2 puncte de rating și 23,9% cota de piață, pe targetul Național, 7,1 puncte de rating și 20,4% cota de piață, pe targetul All Urban, și 5,9 puncte de rating și 23,5% cota de piață, pe targetul Comercial.
O medie de peste 1.6 milioane (1.629.000) de telespectatori din întreaga țară au urmărit ediția de duminică “Survivor România”, în fiecare minut al difuzării. În minutul de aur, atins la 22:00, peste 2 milioane (2.146.000) de telespectatori din întreaga țară urmăreau confruntarea între Războinci și Faimoși.